شنبه 31 شهریور 1403

توجه ویژه به منابع طبیعی در برنامه هقتم توسعه

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توجه ویژه به منابع طبیعی در برنامه هقتم توسعه

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست با ریییس سازمان جنگل ها قول دادند در برنامه هفتم توسعه و در تصویب قانون برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به بخش منابع‌طبیعی داشته باشند.

به گزارش ایسنا در نشست با مسعود منصور - رییس سازمان جنگل ها، شیوا قاسمی پور - نماینده مردم سروآباد و مریوان، آرا شاوردیان - نماینده منتخب ارامنه تهران، منصورعلی زارعی - نماینده ساری و میاندورود، حسین محمدصالحی دارانی - نماینده شهرستان فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت و لطف الله سیاهکلی - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک - مسایل و مشکلات حوزه اتنخابیه خود را مطرح کردند.

ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های استان‌ها در حوزه منابع‌طبیعی بویژه آبخیزداری، تسهیل و تسریع در امور بهره‌برداری و گره گشایی از کار مردم، سرعت بخشیدن به عملیات کاداستر اراضی و اصلاح شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی از جمله نکات مهمی بود که در نشست منصور با نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و حفظ منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار کشور قول دادند در برنامه هفتم توسعه و در تصویب قانون برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به بخش منابع‌طبیعی داشته باشند.

انتهای پیام