یک‌شنبه 15 مهر 1403

توصیه امام جمعه زنجان درباره کنگره شهدای این استان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توصیه امام جمعه زنجان درباره کنگره شهدای این استان

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کنگره سه هزار و 535 شهید این استان در سال آینده با برنامه ریزی و با کیفیت برگزار شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل استانداری زنجان، بر تداوم برگزاری یادواره شهیدان در استان تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان همیشه در جامعه زنده بماند و نسل سوم و چهارم انقلاب باید با فلسفه شهید آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید این کنگره در سال آینده با برنامه ریزی و با کیفیت برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به طرح همدلی و کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: این طرح جایگزین یوم العباس شد وبا صلابت و شکوهی هم در کشور درخشید و الگو برای سایر استانها شد. اگر این طرح جایگزین یوم العباس نمی‌شد در کل کشور بیماری کرونا اوج می‌گرفت ولی با درایت خوبی این طرح برگزار شد.

همچنین فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این نشست با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا با محوریت کنگره ملی 3535 شهید زنجان، برگزار شود، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این کنگره در زنجان باید از تجربیات استان‌هایی که سال‌های گذشته آن را اجرا کردند استفاده شود. وی ادامه داد: باید کنگره شهیدان استان زنجان متفاوت، دقیق‌تر و علمی‌تر از دیگر استان‌ها برگزار شود. باید ستاد استانی و شهرستانی با حضور مسئولان کمیته‌های تعیین شده در راستای برگزاری این کنگره ملی تشکیل شود.

استاندار زنجان، بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم برگزار شود. باید دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف در جامعه به خوبی تبیین شود و مردم بدانند که امروز ایران در چه جایگاهی است و چه پله‌های ترقی را طی کرده است. انتهای پیام