شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور بهبود نظام توزیع سوخت و کاهش قاچاق بر اساس بند قانونی طرح ساماندهی کارت‌های سوخت اجرایی شده است..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به استیضاح وزیر صمت و احضار وزیر اقتصاد واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته استیضاح رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با 40 امضا اعلام وصول شد و بنا بر گفته احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس احتمالا 10اردیبهشت ماه جلسه استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود. این در حالی است که سه طرح استیضاح به صورت مجزا برای فاطمی‌امین کلید خورده بود که این امر نارضایتی طیف‌های مختلف مجلس از عملکرد وزیر صمت را نشان می‌دهد که در نهایت این استیضاح‌ها با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امید قالیباف در توضیح ایرادات مطرح شده توسط برخی مسئولان در حوزه خودرو اظهار داشت: بخشی از صنعت خودرو که مربوط به تولید آن می شود کارنامه بسیار موفقی در سال گذشته دارد اما وقتی خودرو وارد بازار می شود متغیرهایی مثل تورم و نرخ ارز قیمت را متأثر می‌کند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صمت گفت: تولید خودرو در کشور موفق بوده است اما متغیرهای تورم و نرخ ارز که وزارت صمت کنترلی روی آن ندارد، قیمت خودرو را متأثر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: تولید خودرو در کشور موفق بوده است اما متغیرهای تورم و نرخ ارز که وزارت صمت کنترلی روی آن ندارد، قیمت خودرو را متأثر می‌کند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه بازار خودرو امسال اشباع می‌شود، گفت: وزارت صمت نگران گرانی خودرو است اما ابزاری برای مهار تورم و نرخ ارز ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صنعت با تأکید بر اینکه وزارت صمت به دلایلی نتوانست از اختیارات خود برای مدیریت بازار صنعت خودرو استفاده کند، گفت: مخصوصا در بخش قیمت خودرو امکان استفاده از ظرفیت ها فراهم نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: بخش‌ها و مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند اشکالات کار برطرف شود و هر جا اشکالی به ما به عنوان قوه قضائیه هم وارد است، اعلام کنند تا ما برطرف کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: موضوع خودرو و قیمت آن، از جمله موضوعاتی است که سوای مسائل مزمنی که مرتبط با آن است، چندان پیچیده و غامض نیست، اما برای مردم به لحاظ ذهنی، مسائلی را ایجاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه گفت: در نیمه دوم سال 1400 وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تولید خودرو را افزایش دهد و قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟

وب‌گاه عصر ایران

با همراهی و همکاری دولت و مجلس این موضوع را از دغدغه ذهنی مردم خارج کنیم. فروش خودرو در بورس باعث افزایش درآمد دستگاه‌های ذیربط شد اما قیمت چطور؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اذعان به این که در مقوله تولید خودرو از اهداف عقب هستیم گفت: واسطه گران و دلالان با سوءاستفاده از وضعیت موجود در بازار به التهابات دامن می‌زنند.