شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شامگاه پنج‌شنبه (31 فروردین ماه) در اجتماع بزرگ نیرو‌های ولایی و انقلابی شهرستان بابل گفت: مدیران ارشد در دولت قبلی مدعی مذاکره و اجرای برجام برای رشد اقتصادی در کشور بودند، اما شاهد بودیم که سفره مردم هر روز کوچک و کوچک‌تر شد چراکه سیاست تعاملی با غربی‌ها برای برون‌رفت از مشکلات موفق نبوده است. وی افزود: دولت قبل مدعی...

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: تورم، آفت و بیماری مزمن کشور است و دولت تمرکز خود را بر حل بنیادین و ریشه‌ای این ناترازی‌ها به قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: یکی از اقدامات اساسی دولت در ابتدای سال، تقدیم لایحه‌ای برای اصلاح بودجه به مجلس است تا دچار تورم ناشی از ناترازی در بودجه 1402 نشویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان تحویل خودرو به برخی متقاضیان در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی به قدری با زمان اعلام شده در زمان ثبت‌نام تفاوت دارد که افکار عمومی آن را به نوعی فریب تشبیه می کند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه بی‌سامانی خودرو به نوعی مصداق اصلی ضعف عملکرد وزارت صمت خوانده می‌شود اما تامل در حوره‌های دیگر هم نشان از مشکلات این وزارتخانه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، به ریاست سپهر خلجی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی وزارت صمت گفت: قیمت خودروهای تحویلی طرح یکپارچه براساس قیمت روز شورای رقابت است اما وزارت صمت تلاش می کند تا هزینه خودروسازان را در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها کنترل کند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: شورای رقابت چند روز پیش قیمت های جدید خودرو را اعلام کرد و این اختیار را دارد که هر سه ماه یکبار با توجه به هزینه های تولید خودرو، قیمت ها را تجدیدنظر و تعدیل کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: قیمت خودروهای تحویلی طرح یکپارچه براساس قیمت روز شورای رقابت است اما وزارت صمت تلاش می کند تا هزینه خودروسازان را در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها کنترل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری با اشاره به روند رشد قیمت‌ها در بازار خودرو، گفت: زیبنده نیست در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید، نامگذاری شده است، راهکاری برای حفظ و رشد تولید و مهار قیمت‌ها در بازار خودرو‌ها نداشته باشیم. وی افزود: رشد قیمت‌ها در بازار خودرو کارخانه‌ای و تفاوت‌های چشمگیر آن با بازار آزاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری گفت: زیبنده نیست در سال مهار تورم و رشد تولید، راهکاری برای رشد تولید و مهار قیمت ها در بازار خودروها نداشته باشیم.