شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در حال حاضر خودروهای کارکرده خارجی در بازار قیمت نجومی دارند و بعضاً تا 10 برابر قیمت واقعی و قیمت معادل آن‌ها در کشورهای همسایه به فروش می‌رسند گفت: حاشیه سود دلالان خودرو در سال گذشته 26 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جهان صنعت نوشت: صحبت‌های حدود دو سال گذشته وزیر صمت پر از وعده‌هایی است که به سرانجام نرسیده است. در این مدت نه قیمت خودرو کاهش پیدا کرد و نه قرعه کشی حذف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیرین عسل خودروساز می‌شود. این خبری است که شاید در ابتدا شبیه به یک شوخی یا شایعه باشد، اما بازار خودرو ایران در سال‌های گذشته دچار شرابطی شده که دیگر هیچ اتفاقی در آن عجیب نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته‌ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که مردم را وادار به خرید خودرو از دو شرکت خودروسازی داخلی می کنیم به نوعی انحصار خودرو را به این دو شرکت داده ایم در حالی که باید اجازه داد تا شرکت های خارجی وارد بازار شده و خودروسازان داخلی وادار به رقابت با این شرکت ها شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که مردم را وادار به خرید خودرو از دو شرکت خودروسازی داخلی می کنیم به نوعی انحصار خودرو را به این دو شرکت داده ایم در حالی که باید اجازه داد تا شرکت های خارجی وارد بازار شده و خودروسازان داخلی وادار به رقابت با این شرکت ها شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این اختلاف قیمت باعث جذابیت قاچاق شده تا آنجا که روزانه تا 10 میلیون لیتر گازوئیل از کشور قاچاق می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از صدور جواز تاسیس خودروسازی برای بخش خصوصی استان از سوی وزارت صمت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می رود و به تلویزیون بر می گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت صمت توئیت کناره گیری خود از وزارت صمت را پاک کرد و گزارشی از عملکرد این وزارت‌خانه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برترین ها نوشت: سخنگوی وزارت صمت توئیت کناره گیری خود از وزارت صمت را پاک کرد و گزارشی از عملکرد این وزارت‌خانه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطر نشان کرد: برخی تولیدکنندگان افزایش قیمت 5 تا 15 درصدی بدون دریافت مجوز را اعمال کردند و لیست جدید قیمت‌ها بعد از عید هنوز منتشر نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطر نشان کرد: برخی تولیدکنندگان افزایش قیمت 5 تا 15 درصدی بدون دریافت مجوز را اعمال کردند و لیست جدید قیمت‌ها بعد از عید هنوز منتشر نشده است.