شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استیضاح وزیر صمت دوشنبه 28 فروردین ماه اعلام وصول شده و قرار است یک‌شنبه هفته آینده و در تاریخ 10 اردیبهشت جلسه استیضاح برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استیضاح وزیر صمت دوشنبه 28 فروردین ماه اعلام وصول شده و قرار است یک‌شنبه هفته آینده و در تاریخ 10 اردیبهشت جلسه استیضاح برگزار شود.

وب‌گاه عصر ایران

شیرین عسل تنها شرکت صنایع غذایی داخلی نیست که تصمیم گرفته است به بازار خودرو ورود کند. پیش از این و در سال 1401، زر ماکارون خبر از ورود خود به حوزه خودروسازی داد. بااین‌حال تاکنون هیچ خبر دیگری از سایت تولید خودرو زر ماکارون یا محصولات آن به بیرون مخابره نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اقدامات دولت و وزارت صمت از اسفند سال 1400 تاکنون، صنعت خودرو از بحران سقوط تولید خارج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با وجود آنکه کماکان قیمت خودرو در بازار بالا است و منطقی نیست، اما به گفته کارشناسان و فعالان صنعت خودرو، با اجرای طرح یک‌پارچه و شروع عرضه خودرو، قیمت‌ها در بازار کاهشی خواهد شد، ضمن آنکه با افزایش عرضه، بازار تقاضا متعادل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت، در گزارشی کارشناسی به مردم ایران، وضعیت صنعت خودروسازی در پایان دولت قبل (آنچه تحویل گرفت) و اقدامات دولت سیزدهم برای نجات صنعت بحران‌زده خودرو را تشریح کرد. متن کامل این گزارش به شرح زیر است: گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت به مردم سرافراز ایران درباره خودرو مردم عزیز ایران، سال‌هاست با مسائل خودرو به‌ویژه کیفیت و قیمت...

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود آنکه کماکان قیمت خودرو در بازار بالا است و منطقی نیست، اما به گفته کارشناسان و فعالان صنعت خودرو، با اجرای طرح یک‌پارچه و شروع عرضه خودرو، قیمت‌ها در بازار کاهشی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست در سال پایانی مجلس یازدهم از اقدامات احساسی خودداری کنند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.