شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عصر ایران

خودرو چینی یک واقعیت در معادلات فعلی و آینده بازار جهانی خودرو است که راه گریزی از آن وجود ندارد. اینجا تنوع آنقدر زیاد است که حتی اگر 90 درصد این برندها شکست بخورند، بازهم اتفاق خاصی رخ نمی دهد!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عباسی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، متن کامل گزارش وزیر صمت به شرح زیر است: مردم عزیز ایران، سال‌هاست با مسائل خودرو به‌ویژه کیفیت و قیمت خودرو مواجه هستیم؛ مسائلی که مدت طولانی حل‌نشده باقی‌مانده و مزمن شده‌اند. در مواجهه با این مسائل، دو راه پیش رو بود؛ اول این که برای صدمه نخوردن و کسب محبوبیت، وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنعت خودرو فاصله بگیرد و به آن حمله کند و به جای پاسخگویی و حل مسائل،...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احیای بیش از 2700 معدن در سال گذشته، جزو مهمترین اقدامات وزارت صمت است که علاوه بر اشتغال‌زایی، ارزش افزوده بسیاری را ایجاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزرای موفق دولت سیزدهم است که در زمینه های مختلف و از جمله تولید خودرو عملکرد موفقی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزرای موفق دولت سیزدهم است که در زمینه های مختلف و از جمله تولید خودرو عملکرد موفقی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برای ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید متوسط عملکرد تمام بخش های آن را مورد توجه قرار داد و وضعیت بازار خودرو و تولید خودرو به تنهایی نمی‌تواند معیار عملکرد این وزارتخانه باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس: استیضاح وزیر صمت مشکلات حوزه صنعت را حل نمی‌کند بلکه فقط باعث می‌شود تا یک وزارتخانه از دسترس نظارتی مجلس خارج شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: ژائله سعدآباد، مالک و مدیرعامل هلدینگ غذایی شیرین عسل از ورود این هلدینگ به تولید خودرو خبر داده و گفته: خط تولید و کارخانه تولید خودرو توسط شیرین عسل در حال ساخت است