شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند اشکالات کار برطرف شود و هر جا اشکالی به قوه قضاییه هم وارد است، اعلام کنند تا برطرف کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دستگاه قضا با انتقاد از نابسامانی خودرو گفت: مسئولان امر باید توجه کنند که ما در جایی و فرصتی نیستیم که آزمون و خطا کنیم لذا بخش‌ها و مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند تا اشکالات کار برطرف شود.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه گفت: در نیمه دوم سال 1400 وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال 1401، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا 50 درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: بخش‌ها و مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند اشکالات کار برطرف شود و هر جا اشکالی به ما به عنوان قوه قضائیه هم وارد است، اعلام کنند تا ما برطرف کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت:«قرار بود شوخی نکنید»؛ این عبارتی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت ابراهیم رئیسی همین 2 روز پیش در مواجه با پرسشی پر تکرار به کار برد: «قرار است آقای رئیسی شما را برکنار کند؟» حالا اما او و وزارتخانه مطبوعش تلاش می‌کنند تا با جلب نظر پاستور، برای دومین بار مچ مخالفانش در بهارستان را بخواباند و از طرح استیضاحی که امروز اعلام وصول شد، جان سالم به در ببرد. استیضاحی که به نظر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پاسخ‌های فاطمی امین در بخش‌های مختلف قانع‌کننده نیست و وزیر صمت این آمارها را به رئیس جمهور نیز ارائه و رئیس جمهور هم آنها را در دیدار با کارگزاران نظام قرائت کرد؛ اعضای کمیسیون صنایع از آمار رئیس جمهور از قول وزیر صمت بهت زده بودند و به یکدیگر می‌گفتند که این آمار مربوط به کدام کشور است؟

وب‌گاه عصر ایران

در دوره‌های گذشته پس گرفتن امضاها به‌صورت کاغذی انجام می‌شد به این شکل که معاونان وزیر، معاون پارلمانی مجلس و یا نمایندگان طرفدار دولت به‌صورت دستی امضا را از نمایندگان مخالف پس می‌گرفتند اما امروز پس گرفتن امضاها الکترونیکی شده است و نمی‌دانیم دبیر کمیسیون از کجا مطلع شد که عده‌ای امضای خود را پس گرفتند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت در مراسم رونمایی از ساندروی ایرانی گفت: این محصول در مسیر سفارش قطعات، تولید و استاندارد است و توافقات اولیه صورت گرفته که این خودرو علاوه بر ایران در روسیه نیز تولید شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که در مقوله تولید خودرو از اهداف عقب هستیم گفت: واسطه گران و دلالان با سوءاستفاده از وضعیت موجود در بازار به التهابات دامن می‌زنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از سال 97 با اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و خروج دو خودروساز فرانسوی از ایران تولید و بازار خودرو دچار چالش‌ها و التهاباتی شد. از جمله مسائل و مشکلاتی که می‌توان در طی سال‌های 97 تا 1400 به آن اشاره کرد کاهش تولید خودروسازان و همچنین تولید خودرو‌های ناقص بود که این امر موجب عرضه کم خودرو به بازار و در نتیجه جهش قیمت خودرو در بازار...