یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد، ری‌را ابتدای تابستان آینده وارد بازار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد، ری‌را ابتدای تابستان آینده وارد بازار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاحیه پیشنهادی دولت درباره اسقاط خودرو عملاً اسقاط خودرو را تعطیل و امضای طلایی را اجرایی می‌کند، گفت: اگر اسقاط خودرو تعطیل شود، یعنی 80 درصد آلایندگی هوا و خسارت 11 میلیارد دلاری به سلامت مردم را نادیده می‌گیریم.

وب‌گاه گسترش

طبق داده‌های انجمن بیزینس‌های اروپایی یا به‌طور مخفف AEB، هرچند صنعت خودروسازی روسیه با وجود تحریم‌های غرب همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما فروش خودرو در ماه اکتبر در این کشور 63 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت و مسئولین صنایع فنی استان زنجان با بیان اینکه خودرو تولیدی در کشور کیفیت ندارد گفت: نباید از کالایی که کیفیت ندارد در صنعت کشور حمایت شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تکمیل و تامین زنجیره قطعات تولید خودرو خبر داد و گفت: تعداد خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو با تلاش کارکنان این مجموعه و حمایت های دولت به صفر رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت هوندا موتور ژاپن امروز (چهارشنبه) 16 درصد افزایش سود سه ماهه دوم را ثبت کرد و چشم‌انداز کل سال خود را افزایش داد.

خبرگزاری دانا

مجموع تولید گروه سایپا تا 17 آبان ماه سال جاری با رشد 4.2 درصدی همراه بوده به نحوی که 277 هزار و 94 دستگاه خودرو تولید شده، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد 265 هزار و 809 دستگاه بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ا مضای قرارداد همکاری 700میلیون یورویی دو کشوردر حاشیه برگزاری نمایشگاه اتومبیلیتی2022 روسیه، پنجره جدیدی برای حضور خودرویی ایران در روسیه تحریم‌زده فراهم کرد. این در شرایطی است که مشکلات داخلی زنجیره خودروسازی کشورمان از یک طرف و حضور همسایگانی پرقدرت همچون چین و ترکیه در بازار خودروی روسیه مانع از عرض‌اندام صنعتگران کشورمان در این کشور شده است. حالا نیز عنوان می‌شود همسایگان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

تولید این خودرو قبل از پایان سال جاری به صورت انبوه در شرکت سایپاسیتروئن آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مهرماه و تیرماه سال جاری دو بار غول آبی جاده مخصوص خود را به حوالی مرز یاد شده رساند اما به رغم تلاش برای حضور در کانال تولید 30 هزار دستگاهی در گام آخر عقب نشست.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه ساینا. اس CVT از تولید این خودرو در شرکت سایپاسیتروئن در فاز آزمایشی خبر داد و گفت: این خودرو با گیربکس اتوماتیک روانه بازار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرپروژه ساینا. اس CVT از تولید این خودرو در شرکت سایپاسیتروئن در فاز آزمایشی خبر داد و گفت: این خودرو با گیربکس اتوماتیک روانه بازار خواهد شد.