یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

پس از آزادسازی واردات خودرو در پایان اردیبهشت امسال، در مرحله نخست 7 شرکت متقاضی واردات خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تایید شده و مجوز واردات دریافت کردند. درحال‌حاضر این تعداد به بیش از 10 شرکت رسیده که برخی از آنها شرکت‌های خودروساز خصولتی و خصوصی هستند. به‌گفته کارشناسان، فرآیند تولید با تجارت متفاوت بوده و به‌نظر می‌رسد این سیاست در ادامه مشکلاتی را در فرآیند تولید به‌وجود...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

بهبود کیفیت در شاخص آدیت نهایی خودرو (IQX) به میزان 45 درصد در محصولات تولیدی سایت تهران و همچنین نتایج آدیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به میزان 11.5 درصد در هفت ماهه امسال از دیگر مزایا و نتایج توقف تولید ناقص بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

این فهرست که شامل 500 برند از 20 کشور و منطقه آسیا می شود، بر اساس شاخص های اصلی آنها شامل سهم بازار، وفاداری مصرف کننده و رهبری جهانی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

وزارت صنایع عراق امروز شنبه اعلام کرد که در نظر دارد با مشارکت مصر خط تولید خودروی داخلی راه اندازی کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آن طور که ابراهیم رییسی در زمان صدور فرمان های خودرویی دستور داده بود تا باقی مانده سهام خودرویی در اختیار دولت تا پایان شهریورماه تعیین تکلیف شود اما همچنان شاهد هستیم که خبری از نهایی شدن واگذاری سهام خودرویی دولت نیست.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت از ایجاد 100هزار شغل تا پایان سال خبر داد و گفت: توپ واردات خودرو در زمین واردکنندگان است و هرجا به مانع برخورد کنند ما آن را برطرف می‌کنیم.

وب‌گاه الف

وزیر صمت از ایجاد 100 هزار شغل تا پایان سال خبر داد و گفت: توپ واردات خودرو در زمین وارد کنندگان است و هر جا به مانع برخورد کنند ما آن را برطرف می‌کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در باره افزایش کیفیت خودروهای داخلی با توجه به نگاه رهبری و خواست دولت و مردم، ماموریتی برای خودروسازان تعریف شده است و خوشبختانه فعالیت های خوبی شروع و امیدواریم این روند کیفی سازی به سرعت دنبال شود و با گزارشاتی که دریافت کرده ایم این روند در گروه سایپا مثبت است و سایپا در حال اجرای پروژه های کیفی محصولات خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: فرآیند اجرایی برای خصوصی‌سازی شرکت‌های خودروساز آغاز و بر این اساس ارزش‌گذاری خودروسازان انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران خودرو زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 را اعلام کرد.