یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت های خودروساز در حالی از هدف گذاری یک میلیون و 600 هزار دستگاهی برای سال 1401 عقب هستند که با برنامه ریزی های تیم خودرویی صمت توانسته اند رشد تولید را به نسبت سال گذشته و سال 99 رقم بزنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت پسماندهای صنعتی در کشور یکی از دغدغه‌های جدی در حوزه اقتصادی و محیط زیست است که شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رزمجو مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان یاسین پروژه پارسیان ابتکار با اشاره به فعالیت جدی در حوزه مدیریت فناورانه پسماند‌های صنعتی گفت: با رشد صنعت در کشور و اهمیت استفاده مجدد از منابع آب و همچنین جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی پساب‌های صنعتی، تلاش کردیم تا انواع مختلفی از تصفیه‌خانه‌ها را به صورت خط تولید و پکیج راه اندازی کنیم. تامین نیاز صنایع صنایع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولوو کارز پس از گزارش کاهش سود عملیاتی سه ماهه سوم خود به دلیل افزایش هزینه‌ها گفت انتظار دارد حجم عمده فروشی در سال جاری را کمتر کند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محصول TF21 با توجه به توانمندی که ایران خودرو در تولید محصولات خود دارد قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

تویوتا اعلام کرد که تولید سه ماهه 30 درصد افزایش یافته است اما کمبود قطعات همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوسانات دلار بر قیمت خودرو تاثیر گذاشته است. کارشناسان معتقدند با توجه به دلاری بودن این بازار، احتمال افزایش مجدد قیمت‌ها در هفته‌های آینده وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای وزارت صمت را ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توکلی لاهیجانی با بیان اینکه بعد از سال‌ها شاهد فروش اعتباری خودرو هستیم، افزود: «همانگونه که اشاره شد فروش اقساطی در حوزه وظایف و سیاست گذاری‌های وزارت صمت نیست اما بدون تردید این شیوه فروش می‌تواند در تنظیم بازار تاثیرگذار باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ژاپن هنگام خرید خودرو مدارک لازم مربوط به پارکینگ از خریدار گرفته می‌شود و در صورتی که خریدار خودرو فضای پارکینگ لازم نداشته باشد نمی‌تواند وسیله نقلیه را خریداری کند ولی متاسفانه در کشور ما شهری مانند تهران تبدیل به پارکینگ شده است.

وب‌گاه گسترش

عبدالمجید شیخی کارشناس اقتصادی، استاد دانشگاه

وب‌گاه الف

با آغاز فرایند واردات خودرو و افزایش تعداد ناوگان حمل‌ونقل، موضوع اسقاط خودروهای فرسوده برای جلوگیری از پارکینگ‌شدن شهرهای بزرگی مانند پایتخت مطرح می‌شود. یک کارشناس ارشد ترافیک معتقد است که باید در کنار اسقاط اصولی خودروها مکانیزم‌های دیگری نیز برای مدیریت این چالش درنظر گرفته شود.

خبرگزاری اکو نیوز