سه‌شنبه 8 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که بازار عراق بی ثبات تر از بازار ایران به نظر می رسد باز هم عده ای ترجیح می دهند عطای تولید در ایران را به لقایش ببخشند. می گویند «سرمایه آینده را بو می کشد» و معمولا هم اشتباه نمی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جذب پول خارجی در کف 5 ساله و رکوردشکنی دولت سیزدهم در صادرات غیرنفتی ادامه دارد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به آسیب‌شناسی وضعیت مالی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و ارائه پیشنهاد‌های اصلاحی پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به آسیب‌شناسی وضعیت مالی شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا پرداخت و پیشنهادهای اصلاحی نیز برای بهبود وضعیت جاری ارائه کرد. در این گزارش مطابق با صورت‌های مالی تلفیقی، زیان انباشته دو گروه ایران‌خودرو و سایپا تا پایان شهریورماه سال1400 بیش از 100هزار میلیارد تومان عنوان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ماجرای ابهامات جدی نسبت به امضاهای استیضاح فاطمی امین را تشریح کرد.

وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد، علاوه بر عبور از مرز سه هزار دستگاه تولید روزانه، 60 هزار و 783 دستگاه خودرو کامل سواری در خردادماه امسال تولید کند که این عدد در مقایسه با خرداد پنج سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ماجرای ابهامات جدی نسبت به امضاهای استیضاح فاطمی امین را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد عملیات خودروسازی توسط دو خودروساز کشور زیان دهی بالایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی،، در گزارشی به میزان زیان دهی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا پرداخت.

وب‌گاه منیبان

دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در گزارشی به آسیب شناسی وضعیت مالی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و ارائه پیشنهادهای اصلاحی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس صنعت خودرو درباره تولید خودرو مشترک ایرانی روسی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس صنعت خودرو درباره تولید خودرو مشترک ایرانی روسی گفت: به نظر نمی‌رسد این مشارکت از باب ورود تکنولوژی کمک چندانی به صنعت خودروی ایران کند، ولی روسیه می‌تواند بازار خوبی برای تولیدکنندگان ایرانی باشد؛ هرچند رقابت با شرکت‌های بزرگ چینی و خودروهای وارداتی چندان ساده نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشد تولید صنایع در دومین ماه سال 1401 همچنان منفی بود. این پنجمین ماه متوالی است که رشد تولید صنایع شرکت های بورسی منفی به ثبت رسیده است.

وب‌گاه الف

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات اقتصادی این مرکز طی گزارشی به آسیب شناسی وضعیت مالی شرکت های ایران خودرو و سایپا و ارائه پیشنهادهای اصلاحی پرداخت.