سه‌شنبه 8 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه منیبان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که وضعیت صنعت خودرو امروز آن‌چیزی نیست که به عنوان وزیر آن را تایید کنم، گفت: آیین‌نامه واردات خودرو در نوبت بررسی در هیأت دولت است اما، تاکید بر واردات خودروهای اقتصادی، یعنی زیر 10 هزار دلار است تا جایگزین خودروهای ارزان داخلی که حذف شده، مثل تیبا و سمند شود.

خبرگزاری مهر

در شصت و ششمین شماره ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری مهمترین چالش‌های صنعت تجهیزات پزشکی کشور و راهکارهای برون‌رفت از آن توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

خودروهای جدید لادا که حدود 13 هزار دلار قیمت دارند، بدون امکانات امنیتی مانند ترمز ای‌بی‌اس، ایربگ سمت شاگرد هستند و بدون تهویه مناسب ارائه می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

8 سال خانه‌ای برای کارگران ساخته نشد و حمله از کانال بانک‌ها به تورم، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امنیت روانی حق مردم است با دروغ‌پردازان و شایعه‌سازان برخورد کنید، ازدواج صعود کرد، رشد 35درصدی تولید خودرو در خرداد، تیتر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های امروز کشور بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مذاکرات ابتدایی برای ورود خودروهای روس به بازار ایران به ثمر نشسته و قرار است که همکاری های خودرویی در این حوزه آغاز شوند، گفته می شود که احتمالا روس ها با خودرو لادا به بازار ایران خواهند آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت حسن روحانی در یادداشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی نوشت: چقدر جای گفت‌وگو امروز در ایران ما خالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح جهش کیفیت ایران خودرو در قالب 279 پروژه مهم و با هدف افزایش رضایت مشتریان در دستور کار ویژه قرار گرفته و اثرات ملموس آن در مدت زمان کوتاهی نمایان خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

آهن آلات، علاوه بر اینکه در صنعت ساختمان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، نقش بسزایی در خودروسازی نیز ایفا می کند؛ در این مطلب به بررسی محصولات فولادی مورد استفاده در تولید خودروهای مختلف خواهیم پرداخت.

وب‌گاه الف

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حوزه تولید عملکرد خودروسازان گرچه تا پایان دوماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز بدتر شده بود، اما در خردادماه خودروسازان با تولید تعداد 116هزار دستگاه رکوردشکنی کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر صمت گفت: یک مسئله بسیار جدی که پیش روی ماست این است که به سمت تولید خودروهای اقتصادی با کیفیت مناسب و سازگار با قدرت خرید مردم برویم.

وب‌گاه گسترش

شنیده ها حاکی از آن است مدیر ارشد یکی از شرکت های مطرح خودروسازی توسط دستگاه نظارتی دستگیر شده است.