جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی یکی دو هفته گذشته و برای چندمین بار طی این سال‌ها، پارکینگ‌های مملو از محصول خودروسازان بزرگ کشور، حواشی زیادی را ایجاد کرده و باز هم مساله دپوی عمدی یا همان احتکار، بر سر زبان‌ها افتاده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تب ماجرای دپوی عمدی خودرو در حالی این روزها بار دیگر داغ شده که به نظر می‌رسد خودروسازان این حربه را در واکنش به سیاست‌های دستوری، به‌خصوص در حوزه قیمت، به کار می‌برند. طی یکی دو هفته گذشته و برای چندمین بار طی این سال‌ها، پارکینگ‌های مملو از محصول خودروسازان بزرگ کشور، حواشی زیادی را ایجاد کرده و باز هم مساله دپوی عمدی یا همان احتکار، بر سر زبان‌ها افتاده است. هرچند وزارت صنعت، معدن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولید خودرو در 6 ماه گذشته در شرایطی نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته با رشد 13درصدی همراه شد که قطعه‌سازان کشور نقش مهمی در رشد تیراژ خودروسازان ایفا کرده‌اند. آنچه مشخص است در شرایط تحریمی کشور، بار اصلی صنعت خودرو به دوش قطعه‌سازانی است که با وجود بدهی سنگین خودروسازان به فعالان این صنعت و همچنین مشکلاتی که در تامین مواد اولیه و نقل‌و‌انتقالات پولی دارند، نه‌تنها توانسته‌اند به...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه خودروسازی سایپا عدم تحویل 12 هزار خودروی سواری به مشتریان خود را تأیید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه خودروسازی سایپا با تایید خبر ایرنا مبنی بر عدم تحویل 12 هزار خودروی سواری به مشتریان خود، اعلام کرد: تولید خودرو تا شماره‌گذاری و تحویل به مشتریان و صحه‌گذاری استانداردهای 85گانه و اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط زمان‌بر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت کرمان موتور، با تلاش شبانه روزی کارکنان و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت بالای زنجیره تامین، رکورد ماهانه تولید خودرو در این شرکت را جا به جا کرد. تولید شهریور ماه خودروسازی کرمان موتور از مرز 7 هزار دستگاه عبور کرد و افزایش تولید 34 درصدی نسبت به متوسط پنج ماهه اول 1402 ثبت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولید شهریور ماه خودروسازی کرمان موتور از مرز 7 هزار دستگاه عبور کرد و افزایش تولید 34% نسبت به متوسط پنج ماهه اول 1402 ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عصر روز دوشنبه (10 مهرماه) در برنامه «آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم» که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات دانشجویان شد. جهرمی به مسائلی که در روز‌های اخیر درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، پرداخت و گفت: درباره این موضوع دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم کشور گفت: طبق قانون ماده 10 ساماندهی سند خودرویی، شماره‌گذاری خودرو‌های داخلی منوط به ارائه 25 درصد تولیدشان نسبت به گواهی اسقاط آن‌ها خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: انحصارطلبی خودروسازان و به دست گرفتن نبض بازار مربوط به امروز و دیروز نیست، این شرکت‌ها در دوره‌های مختلف درصدد افزایش قیمت خودرو با استفاده از دپو هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخبار ضد و نقیضی درباره نحوه فعالیت سامانه یکپارچه مطرح می‌شود؛ اینطور که پیداست خود خودروسازها مسؤول فروش خواهند شد.