جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناتوانی به پایبند ماندن به هدف گذاری در تولید سمند، سیگنال منفی به بازار خودرو ارسال می کند. طرف تقاضا متوجه می شود که طرف عرضه امکان تحقق هدف گذاری خود برای تولید خانواده سمند را ندارد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی‌که اخبار مربوط به احتکار خودروسازان از سوی برخی مقامات نظارتی تأیید شده است؛ تلاش‌های جدی از سوی برخی مسئولان برای صدور مجوز افزایش قیمت محصولات این شرکت‌ها ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گزارش رسمی روز 5 مهر ایران‌خودرو به سازمان بورس، شهریور 1402 این شرکت از عرضه 88 درصدِ هایماهای تولیدی خود سر باز زده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت ایران‌خودرو شهریور 1402 از عرضه 88 درصدِ هایماهای تولیدی خود سر باز زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش رسمی ایران خودرو به سازمان بورس نشان می‌دهد این شرکت شهریور امسال ماه 2410 دستگاه هایما تولید کرده اما فقط 263 دستگاه را به مشتریان فروخته است و 2147 دستگاه هایمای تولیدی خود در شهریور را عرضه نکرده است. طبق مصوبه شورای رقابت، خودروسازان موظف به عرضه مستمر همه تولیدات خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو هستند و از طرفی ایران خودرو نیز تا پایان...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

بازار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری بازهم روز کم رمقی را رقم زد روزی که ارزش معاملاتی بازهم پایین‌تر از روزهای گذشته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد 496 واحدی نشان داد امروز نیز خریداری در بازار برای خرید حاضر نشده است. با اینکه به بازارگردان‌ها اجازه فروش ندادند؛ اما اتفاق در بازار رخ نداد. در جریان معاملات بازار بورس تهران در روز جاری ارزش معاملات خرد بازار بورس تهران...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به ترفند خودروسازها برای عدم‌تحویل خودروها گفت: ادعای نبود قطعه برای تولید خودرو به شکلی است که نشان می دهد فضایی را ایجاد کردند تا عدم تحویل قابل توجیه باشد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسین برخورداری - کارشناس حوزه خودرو چند سالی است که بازار و صنعت خودرو ما روزهای آشفته و نابسامانی را طی می‌کند. در این میان راه‌های گوناگونی برای بسامان رساندن این بخش دنبال شده که برخی از آنها همچنان اجرا و پیگیری می‌شوند و گویا با وجود آثار منفی که دارند به‌ظاهر ناچار به ادامه آنها هستیم. یکی از رویکردهایی که صنعت خودرو ما را دچار نابسامانی ادامه‌دار کرد و آسیب‌های جدی به این...

وب‌گاه گسترش

منوچهر محمدشمیرانی - کارشناس ارتباطات از ادیسون تا تسلا، از سال 1913 تا هم‌اکنون، دغدغه همیشگی بشر، ساخت خودرویی بدون تولید آلودگی و راهی برای عبور از آلودگی‌های روزافزون هوا و محیط‌زیست و کاهش گازهای گلخانه‌ای بوده؛ راهی که پیشرفت زیادی تاکنون داشته است و با فروش روزافزون این‌گونه خودروها، می‌رود تا خودروهای برقی، جای پای‌شان را در جاده‌های سراسر دنیا محکم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه مراسمی در استان گلستان گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان ملی استاندارد پنج خودرو بی کیفیت از چرخه تولید خارج شده تا خودرو سازان به فکر تولید خودرو جدید با کیفیت باشند.