جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا نجفی‌منش گفت: امروز در حالی آقای قالیباف اعلام می‌کند که خودروسازان ایرانی باید درس عبرت شرکت‌های دانش‌بنیان باشند که سیاستگذاری اشتباه در کشور زمینه را برای بروز این وضعیت مهیا کرده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت گفت: آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تنظیم و به دولت ارسال شده و تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است. امسال رکورد تولید خودرو را خواهیم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو تاکید می‌کند: هر صنعتی که به خود مغرور شود و یا هر صنعتی که یک‌بار نوآوری کند و تا آخر با همان نوآوری بخواهد جلو برود و تغییر نکند، محکوم به فناست. امروز قرن بیست و یکم است و نوآوری باید یک پدیده عادی در شرکت‌ها باشد؛ حتی شرکت‌های دانش‌بنیان.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: واردات 6000 خودروی برقی توسط ایران خودرو تا پایان سال 1402 به کشور وعده‌ای است که مدیرعامل ایران خودرو قول آن را به رسانه‌ها و مردم داده است. این وعده در حالی توسط مدیرعامل این شرکت مطرح شد که هنوز خودروهای خارجی بنزینی این شرکت به بازار نرسیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت گفت: جلسات شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو هر هفته برگزار می‌شود و به‌زودی قیمت‌های جدید خودروها اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت تکلیف گرانی قیمت کارخانه ای خودروهای داخلی را روشن کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت گفت: جلسات شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو هر هفته برگزار می‌شود و به‌زودی قیمت‌های جدید خودروها اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: باید طراحی و تولید خودرو جدید داشته باشیم نه اینکه فقط اسم خودرو را عوض کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت گفت: گفت: بررسی قیمت خودرو در روند کار کارشناسی قرار دارد و و به‌زودی قیمت‌های جدید خودرو‌ها اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی: صنعت حمل و نقل در سال‌های اخیر با افزایش تولید خودرو‌های مختلف در توسعه و پیشرفت موثر بوده است. تولید خودرو اگر در سال‌های آینده و پس از استفاده کافی از آن‌ها با اسقاط همراه نباشد، باعث ایجاد مشکلات و چالش‌هایی از جمله آلودگی هوا، افزایش مصرف بنزین و.. خواهد شد. شرکت ایران خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه 1402 مجموعا 76،159 دستگاه خودرو تولید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت گفت: جلسات شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو هر هفته برگزار می‌شود و به‌زودی قیمت‌های جدید خودرو‌ها اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابتدای امسال بود که بازار لاستیک خودرو با چالش‌هایی همراه شد و دستگاه‌های نظارتی اعلام کردند با افزایش نظارت، معضلات این بخش را سامان می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان این که هیچ گونه شیوه نامه‌ای برای تامین قطعات خودرو‌های وارداتی تدوین نشده است گفت: خودروی کارکرده بر خلاف خودروی نو از همان بدو ورود به قطعه نیاز دارد و دراین زمینه متاسفانه هیچ برنامه ریزی صورت نگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کروز از طریق شرکت تابعه خود (بهمن خودرو) بدون توجه به حکم شورای رقابت در حال افزایش سهم در ایران خودرو است که ورود نهادهای نظارتی برای اقدامات بازدارنده از این تخلف ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تسلا در جدیدترین محصول خود به طور محسوسی از دماغه بی وای دی سیل که یک خودرو چینی است الگوبرداری کرده است.