جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود. توصیه رهبری این است بین قوا اختلاف ایجاد نشود. برنامه‌ریزی کردند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی رئیس جمهور مدعی شد دولت در ماجرای برکناری معاون سیاسی وزیر کشور در موضع سکوت قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اکنون 800 هزار کارت سوخت خام وجود دارد و هیچ مشکلی برای پاسخ به تقاضا نیست و در زمان کوتاهی فرآیند تحویل کارت سوخت به انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محدودیت‌های تامین برق صنایع در آغاز تابستان موجب کاهش نزدیک به 5 درصدی شاخص تولید و فروش در بنگاه‌های تولیدی ایران طی تیرماه امسال نسبت به خردادماه شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: این سامانه در شهریور ماه برای 3 درصد افرادی که در مرحله دوم ثبت نام در این سامانه خودرویی به آنها خودرو تخصیص داده نشد باز می شود تا بتوانند خودروی خود را انتخاب کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت کروز با برگزاری میز داخلی سازی در پاییز 1401 تلاش کرد بخشی از قطعات وارداتی را از مسیر داخلی سازی تامین کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولیدی و مونتاژی شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

تولید خودروی سنگین در 4 ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 77 رشد داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: سال گذشته با یک میلیون و 300 هزار خودرو توانستیم پس از 4 سال به تولید بالای یک میلیون خودرو دست یابیم.