جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی مونتاژکاران در اقدامی خودسرانه به عرضه خودرو خارج از سامانه آورده‌اند و احتمال دارد دوباره در بازار خودرو التهاب‌آفرینی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور در واکنش به عضویت ایران در بریکس گفت، کشور دارد خیلی رشد می‌کند و سرعت ما خوب است. عضویت ایران در بریکس که حوزه مهمی است نشان داد که کشورها احساس می‌کنند ایران کشور قدرتمندی است و با او معامله می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر صمت گفت: حذف سامانه یکپارچه عرضه خودروها، صحت ندارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کاهش تراز آب دریای خزر گفت: هیچ کشوری مقصر کاهش تراز آب دریای خزر نیست.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به تکذیب تامین ارز خودروسازان از صادرات خود توسط معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت، بنابراین هیچ گونه آزاد سازی قیمت خودرو در دستور کار نبوده و کما فی السابق شورای رقابت مسئول قیمت گذاری خودرو خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت در نامه ای به رئیس شورای رقابت اعلام کرد که تغییری در تخصیص ارز خودروسازان به وجود نیامده است.

خبرگزاری تسنیم

درپی نامه اعتراضی شورای رقابت به رئیس جمهور درخصوص تبعات تامین ارز خودروسازان از محل صادرات خود، منطقی معاون وزیر صمت در نامه به شورای رقابت این مساله را تکذیب و تاکید کرد: تغییری در تخصیص ارز خودروسازان به وجود نیامده و نگرانی از این بابت نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز با حضور علی آبادی وزیر صمت تعدادی از خودرو‌های صفر کیلومتر وارداتی در نمایشگاه بین المللی تهران تحویل متقاضیان شد. علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با اشاره به اینکه پیگیر تحویل خودرو‌ها هستیم گفت: مطالبه ما این است که روند تحویل سرعت و شتاب بگیرد و ظرف سه تا چهار ماه آینده همه خودرو‌های وارداتی تحویل داده شوند. وزیر صنعت،...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی‌رفسنجانی در یادداشتی در اعتماد نوشت: چرا مسوولان اولویت‌ها را فراموش می‌کنند و به صورتی ناخواسته به قشر محروم هم خیانت؟! می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن هاشمی عضو پیشین شورای شهر تهران در یادداشت امروز خود در اعتماد به اقدامات اخیر دولت ابراهیم رئیسی در حوزه حمل و نقل انتقاد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دهه‌های اخیر، تغییر قابل توجهی در ساختار اقتصاد جهانی به سمت زنجیره های ارزش جهانی (GVC) رخ داده است که اکنون بخش قابل‌توجهی از تجارت بین‌المللی را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر، تقریبا 70‌درصد تجارت جهانی شامل تراکنش‌های متنوع در زنجیره‌های ارزش جهانی است که در سراسر کشورها گسترده شده است. این تراکنش‌ها خدمات، مواد اولیه و همچنین قطعات و نهاده های میانی تولید را شامل می‌شود. این عناصر...