جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از رشد 30 درصدی تولید خودرو در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مسیح فرزانه - کارشناس حوزه خودرو

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

طی 4 ماهه امسال 442 هزار و 686 دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید حدود 443 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیر خبر داد که در هم‌سنجی با سال گذشته رشد 30 درصدی نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید حدود 443 هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیر خبر داد که در هم‌سنجی با سال گذشته رشد 30 درصدی نشان می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمارهای ارائه‌شده در سامانه کدال از کاهش 5/ 3درصدی تولید خودروی سواری در ایران‌خودرو، سایپا و پارس خودرو حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین آمارها از افت تولید سه خودروساز بزرگ کشور در تیرماه خبر می‌دهد. آمارهای ارائه‌شده در سامانه کدال از کاهش 5/ 3درصدی تولید خودروی سواری در ایران‌خودرو، سایپا و پارس خودرو حکایت دارد. گفته می‌شود کمبود نقدینگی که به ادعای خودروسازان ریشه در قیمت‌گذاری دستوری دارد و همچنین کمبود ارز، اصلی‌ترین دلایل افت تولید خودروسازان در تیرماه است.

خبرگزاری مهر

به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه 30 درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و 30 درصد از ورودی پرونده به دادسراها مربوط به این حوادث است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که یک شرکت خودروساز خصوصی به مشتریانش اعلام کرده برخی از محصولاتی که نوبت تحویلشان تابستان امسال است موجود نیست و در صورت تمایل می توانند ماشین دیگری دریافت کنند که این پرسش مطرح می‌شود آیا شرکت متعهد به تحقق وعده خود در تحویل خودروهای اعلامی در طرح یکپارچه نیست و یا دلایل دیگری برای عدم عرضه وجود دارد؟