جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تولید خودروی بریتانیا در ژوئن برای پنجمین ماه متوالی نسبت به سال گذشته افزایش یافت زیرا کمبود تراشه‌های ناشی از بیماری همه‌گیر کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی هفته اخیر قیمت خودرو در سرازیری قرار گرفته است تا جایی که قیمت برخی خودروها در بازار آزاد حتی از قیمت کارخانه کمتر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و اعلام کرد که سرمایه‌گذاری در الکتریکی‌سازی را سریع‌تر از برنامه‌ریزی افزایش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت درباره اقدامات دولت برای ساماندهی خودرو گفت: دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا فخاری به عدم تناسب وضعیت برخی جاده‌ها با وضعیت استفاده از آن اشاره کرد و افزود: برخی جاده‌ها بر اساس حجم، میزان تردد و شکل هندسی مختص راه روستایی است، اما به عنوان جاده بین شهری استفاده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران بر اصلاح هندسی جاده‌ها جهت کاهش تصادفات تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس توافقات اخیر قرار است دو خودروساز ایرانی که فعالیتشان به دلایلی در سوریه متوقف شده بود مجددا با رعایت استانداردهای کشور سوریه، تولید خودرو در ایران کشور را از سر بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر تقویت همکاری‌های صنعت و دانشگاه از امضای تفاهم‌نامه 6 دانشگاه با شرکت خودروسازی سایپا خبر داد که بر اساس آن هزار دانشجو از مهر ماه امسال بورسیه این شرکت می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل عصر روز دوشنبه در جلسه مشترک رؤسای شش دانشگاه صنعتی و مدیرعامل سایپا با موضوع بورسیه هزار دانشجو در رشته‌های مورد نیاز سایپا گفت: این تفاهم‌نامه یک الگو در این مسیر است و می تواند راه برای تعریف بورسیه با سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی باز کند. وی تاکید کرد: امضای این تفاهم‌نامه در راستای توجه به اشتغال دانش‌آموختگان است که...

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از توافق با سوریه در خصوص آغاز فعالیت بانک ایرانی در این کشور خبر داد و گفت: تعرفه مبادله کالا بین ایران و سوریه صفر شد.

خبرگزاری دانشجو

درآمد‌های نفتی دولت پرکار و جهادی سیزدهم در حالی صرف تسویه بدهی‌ها و هزینه‌های برجامانده از دولت تنبل و فرتوت برجامی و چاه عمیقی که برای درآمد‌های نفتی امروز کنده است می‌شود که بخشی از این درآمد‌ها هم برای خدمات زیربنایی بعضا بی‌نظیر دولت فعلی هزینه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر احیای جاده ابریشم، گفت: رویداد بین‌المللی «فضا و زمان» نقش بسزایی در احیای این جاده ایفا می‌کند.