جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه دولت گذشته تمام تمرکزش را روی برجام گذاشته بود، گفت: دروازه ساخت مسکن، خودرو و فعالیت‌های اقتصادی در دولت گذشته بسته شد و به بهانه گشایش اقتصادی و معیشتی همه تمرکز دولت روی برجام متمرکز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

تولید خودرو در تیرماه 1402 در سایه رشد19.3 درصدی تامین برق برای صنعت خودرو 26.6 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: چندین دهه است که آلمان و ژاپن به عنوان بزرگترین صادرکننده‌های خودرو در جهان شناخته‌شده‌اند. با ظهور بازیگران جدید اما به نظر می‌رسد که سلطه این زوج رویایی نصعت جهانی خودرو، رو به پایان است. چین حالا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان، در مسیر پیشی گرفتن از رقبا در عرصه صادرات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: تصاویری که توسط خریداران خودروهای ساینا دوگانه سوز منتشر نشده نشان می‌دهد سایپا با حذف یک قطعه مهم، امنیت سرنشینان را به خطر انداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری که توسط خریداران خودروهای ساینا دوگانه سوز منتشر نشده نشان می‌دهد سایپا با حذف یک قطعه مهم، امنیت سرنشینان را به خطر انداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی که گفته می‌شود تولید خودرو کمتر از تقاضای موجود است، بازار خودرو خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. فعالان بازار خودرو می‌گویند در بازار، طرف عرضه نسبت تقاضا سنگینی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امشب در نشستی با شماری از فعالان اقتصادی حوزه تولید خودرو در شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: امروز در حوزه خودرو در رنسانس و دوره خاصی قرار داریم و اگر شرایط را درک کنیم، اتفاقات خاصی در این حوزه می‌افتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.

خبرگزاری مهر

سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بانک سپه منطقه کرمان افزود: بانک سپه در کنار فعالیت‌های کلان تجاری، اقتصادی و بزرگی که دارد موضوعات خُرد، قرض‌الحسنه و خدمت‌رسانی به مردم را فراموش نکرده است و رتبه اول خدمت گذاری را در سطح استان کسب کرده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

صنعت خودرو روسیه پس از تحریم کشور‌های غربی با کاهش بیش از 50 درصدی تولید، افزایش قیمت و ناتوانی در تولید خودرو با آخرین استاندارد‌های جهانی، مواجه شد. شرایط به وجود آمده فرصت مناسبی برای حضور صنعت خودروسازی کشورمان بود. بهترین ظرفیت بهره‌برداری از این فرصت نیز نمایشگاه اتو موبیلیتی روسیه بود که خودروسازان با اعلام عدم حضور در نمایشگاه فرصت‌سوزی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان بازدید رهبر کره شمالی از صنایع دفاعی این کشور، تصاویری از پیشرانه جت موشک کروز با توانایی حمل کلاهک هسته ای به همراه اطلاعاتی از ساختار و مشخصات این پیشرانه منتشر شده‌است. همچنین تصاویری از بازدید کیم از خط تولید خودرو های حامل و پرتابگر موشک های بالستیک قاره‌پیما و دیگر موشک های این کشور منتشر شده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به زودی تنها افرادی می‌توانند آگهی فروش خود را در سایت‌ها انتشار دهند که مالکیت آن از سوی راهور تأیید شده باشد. اگر سایت‌ها تأییدیه را اخذ نکنند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند خودرو را آگهی کنند چرا که خلاف قانون است.