جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، سیاست‌های افزایش تولید و شفاف‌سازی عرضه از طریق سامانه یکپارچه، موجب کاهش 35 تا 45 درصدی قیمت خودرو در بازار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قدرت منابع مختلفی دارد و تمکن اقتصادی از جمله این منابع است. قدرت اقتصادی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بر اراده تصمیم گیران این دو عرصه تاثیرگذار است و موجب بازتولید روزافزون منافع اقتصادی برای دارنده آن می‌شود. این موضوع در ساحت روابط بین دولت‌ها می‌تواند استقلال اقتصادی و حاکمیت دولت‌های دارنده قدرت کمتر را مخدوش کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریزش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی که از اوایل امسال شروع شده بود با تصمیمات شورای رقابت، کند شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: قیمت خودرو در بازار کاهش 35 تا 45 درصدی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیاست‌های افزایش تولید و شفاف‌سازی عرضه از طریق سامانه یکپارچه، موجب شده، قیمت خودرو در بازار کاهش 35 تا 45 درصدی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

حسن کریمی‌سنجری - کارشناسان صنعت خودرو

وب‌گاه گسترش

با وجود اینکه در کشورمان استانداردهای تولید خودرو به ظاهر روند رو به رشدی را در طول زمان طی کرده، اما خودروسازان ما همچنان خودروهایی با تکنولوژی ثابت تولید می‌کنند و از این نظر با استانداردهای به‌روز شده در کشورهای دیگر فاصله زیادی دارند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: سیاست‌های افزایش تولید و شفاف‌سازی عرضه از طریق سامانه یکپارچه، موجب شده، قیمت خودرو در بازار کاهش 35 تا 45 درصدی داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: افزایش تولید از سال گذشته آغاز شده بود که سه ماهه نخست امسال نیز با شدت بیشتری تداوم یافته است.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو یک سال و نیم می‌گذرد اما نتیجه آن مشخص نیست و به درستی اجرا نشده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در حوزه خودرو فضای آشفته‌ای حاکم است، اضافه کرد: تصمیمات متناقض، دخالت‌هایی که منجر به خسارت‌های سنگین می‌شود و... موجب شده که مردم، تولیدکننده و قطعه‌ساز از شرایط موجود ناراضی باشند؛ چرا باید این گونه باشد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مشکلات حوزه خودرو در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت