شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

بر خلاف اظهارات وزیر صمت، بررسی بازار خودرو نشان از آغاز افزایش قیمت ها از اواخر تابستان دارد در حالی که جهش اصلی نرخ ارز از اواسط آذر ماه آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصادی به تحلیل شرایط کنونی بازار خودرو پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین کاکایی، کارشناس اقتصادی به تحلیل شرایط کنونی بازار خودرو پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار رای اعتماد نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت شدند و اعلام کرد: رکوردهای رشد تولید خودرو در دوره فاطمی امین در وزارت صمت ثبت شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس اقتصادی در واکنش به طرح فروش قسطی خودرو گفت: این طرح تنها برای جمع‌آوری پول مطرح شده‌است، چراکه کل تولید و حتی بیشتر از آن پیش فروش شده و خودرویی برای فروش قسطی باقی نمانده‌است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت و معاون سازمان ملی استاندارد گفت: یکی از مهمترین استانداردهای خودرو، استاندارد ایمنی است و 72 استاندارد مربوط به این حوزه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی به تحلیل شرایط کنونی بازار خودرو پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای رقابت اعلام کرد که طرح جوانی جمعیت و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند، باعث محدود شدن عرضه و اختلال در بازار در نتیجه افزایش قیمت خودرو در بازار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت با اشاره به تداوم روند رشد تولید خودرو در کشور، از رشد 57 درصدی تولید سواری و وانت در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکسال از طرح موضوع استیضاح وزیر صمت می‌گذرد، اما خبری از استیضاح نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت بدسابقه انگلیس که دخالت‌های تاریخی او در مسائل داخلی ایران قدمتی چندصدساله دارد، این بار برای احیای اپوزیسیون ورشکسته، مجوز برگزاری تجمعی ضد ایرانی در لندن برای روز شنبه صادر کرده است.