شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد و آن‌طور که رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته، در صورتی که عرضه خودرو به بازار افزایش یابد، روندی کاهشی قیمت خودرو ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی قیمت خودروهای داخلی در بازار حاکی از آن است که قیمت محصولات داخلی کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد و آن‌طور که رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته، در صورتی که عرضه خودرو به بازار افزایش یابد، روندی کاهشی قیمت خودرو ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال 1396 بیش از یک و نیم میلیون خودرو تولید و 70 هزار خودرو نیز وارد شد اما به یکباره از سال 1397 تا 1400 به مدت چهار سال تولید زیر یک میلیون بود که 250 خودرو نیز ناقص بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما، اظهار داشت: در حال حاضر با سه نوع قیمت در مورد خودرو مواجه هستیم، یکی قیمت تمام شده، یکی قیمت کارخانه‌ای و دیگری هم قیمت بازار خودرو است. وی افزود: سال گذشته قیمت کارخانه پایین‌تر از قیمت تمام شده بود که این بدان معناست که خودروساز زیان می‌دهد که البته بخشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت:«ما به صراحت گفتیم باب سوداگری، مفت خواری و رباخواری را ببندید. هیچ کشوری در دنیا تا قبل از این که بانک های خصوصی خود را خلع ید و ملی نکرد، نتوانست از بحران خارج شود. تمام گزارش ها می گویند هیچ عنصری در دامن زدن به فعالیت های سوداگرانه به اندازه بانک ها خصوصی موثر نبوده است. کشورهای صنعتی پیشرفته بلافاصله بعد از جنگ جهانی دوم، بانک های خصوصی خود را ملی کردند.»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمایت از رشد تولیدات صنعتی و معدنی یکی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است که به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک می‌کند. مقطعی نبودن رشد تولیدات صنعتی نکته‌ای است که در این میان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ رشد مستمر و دائمی تولیدات صنعتی است که ثبات را به اقتصاد کشور بر می‌گرداند و در میان تولید کنندگان، امید به آینده ایجاد می‌کند. به همین جهت رشد مستمر...

خبرگزاری مهر

صنعت خودروسازی کشور در دهه 90 از نظر تولید و توسعه دچار افول شد و تا انتهای این دهه نتوانست سرپا شود؛ به شکلی که بیش از نیمی از نیاز بازار بدون پاسخ رها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوکار گفت: ضرورتی ندارد وزیری در طول 4 سال دولت سرکار باشد بلکه این تغییرات و تحولات می‌تواند گردش مدیریت را شکل دهد و کارها بهتر پیش برود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوکار با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال تا امروز هیچ اقدامی در وزارت صمت صورت نگرفته است، تصریح کرد: تعبیر من این است تا امروز ندای نامگذاری سال در بعضی از وزارتخانه‌ها دمیده نشده و هنوز در همان سال 1401 هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارش نوشت: مطالبه های متعددی در سامانه فارس من ثبت شده است که خواستار ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه خودروسازی هستند اما این مطالبه یک منع قانونی دارد و همین امر باعث می شود که نیروهای مسلح نتوانند وارد عرصه خودروسازی بشوند.