سه‌شنبه 28 فروردین 1403

توهین‌کنندگان به مدافعان حرم پادوی اسرائیل هستند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز در ایران با داعش می‌جنگیدیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توهین‌کنندگان به مدافعان حرم پادوی اسرائیل هستند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز در ایران با داعش می‌جنگیدیم

شماری از سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توهین کنندگان به مدافعان حرم پادوی اسرائیل هستند، گفتند: اگر مدافعان حرم نبودند، امروز ما در ایران با داعش مبارزه می‌کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در پی توهین یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، شماری از سران طوایف سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، بیان کردند: توهین کنندگان به مدافعان حرم پادوی اسرائیل هستند. محکومیت جنایت صهیونیست ها و توهین به مدافعان حرم امیدعلی اسدی، یکی از بزرگان ایل بزرگ گرگ، نورزایی و برهانزهی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و توهین به مدافعان حرم، بیان کرد: سمپات ها و جیره خواران نظام سلطه هر از چندگاهی والاترین ارزش های مکتب ملت بزرگ ما را مورد هجمه خود قرار داده تا بردگی و سرسپردگی خود را با اربابان از خود ذلیل تر اعلام کنند. وی افزود: متاسفانه این خناسان از خدا بی خبر جسارت و بی ادبی را به جایی رسانده اند که به ساحت مقدس شهدای عظیم الشان وسرداران مدافع حرم که از جانشان جهت حفظ نظام ارزشی اسلام مایه گذاشته اند توهین کنند. این سرطایفه تاکید کرد: این دون صفتان غافل از اینکه مردم سلحشور ما برای آنها کوچکترین ارزشی قایل نیستند دست به چنین اقدامات ددمنشانه ای زده که ما این حرکت مذبوحانه و سبوعانه را محوم کرده و با اقتدار اعلام می کنیم همراه با ملت همیشه در صحنه نظام مقدس اسلامی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای خواهیم بود. اگر مدافعان حرم نبودند، امروز ما در همدان و کرمانشاه با داعش مبارزه می‌کردیم! محمد کریم عزیزی، یکی دیگر از سران طوایف استان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دیگر بار جریان نفاق، نقاب از چهره افکنده و خبث طینت خود را با اهانت به شهیدان و قهرمانان ملی نمایان کرده است. وی افزود: انزوا، پریشان‌حالی و درماندگی موسوی، حیات سیاسی او و هوادارانش را چنان به بن‌بست کشانده که با این حجم از اهانت به مقدسات سعی در بازگرداندن جایگاه از دست‌رفته خود و هوادارانش را دارد. به گفته این سرطایفه؛ اگرچه اهانت به مقام شامخ شهدا برای همه آزادگان و پیروان راه شهادت غیرقابل تحمل است اما در طول تاریخ کم نبوده اند کسانی که با رفتاری منافقانه و به نام حمایت از حقوق مردم اما در حقیقت در مسیر دنیا طلبی و قدرت خواهی به روی پیروان راستین اسلام ناب خنجر کشیده و برای تخریب انسان‌های بزرگ تلاش کرده اند. عزیزی خاطر نشان کرد: امروز می‌بینیم فردی که در دفاع مقدس مسئولیت اجرایی کشور را برعهده داشته و از نزدیک شاهد مجاهدت‌های بی امان و مظلومانه شهید همدانی‌های این مرزوبوم بوده است، پس از ده‌ها سال خوی دنیاخواه و قدرت طلبش را به نمایش گذاشته و در اقدامی ناجوانمردانه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و به ویژه شهید بزرگ سردار سرلشکر حسین همدانی مورد اهانت قرار داده است. وی ادامه داد: اگر مدافعان حرم نبودند، امروز ما در همدان و کرمانشاه با داعش مبارزه می‌کردیم، سرزمین اسلام سم‌کوب جلادانی اهرمن‌خو می‌شد که به نام اسلام خون می‌ریختند و عرض و ناموس مسلمین را غارت و به اماکن متبرکه دست‌درازی می‌کردند. اهانت به مقام شامخ شهدا غیرقابل تحمل است سردار محمد اکبر نوتی زهی، یکی دیگر از سران طوایف استان به خبرنگار ما گفت: نگارش جملاتی توهین‌آمیز از سوی یکی از سران فتنه و معلوم الحال که سال‌هاست خود را ملعبه دست بدخواهان نظام کرده به راستی قلب میلیون‌ها انسان مومن و آزاده را به درد آورده است.

وی بیان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید در مرزها و درون کشور با داعش در حال جنگ بودیم. این سرطایفه ادامه داد: اهانت به مقام شامخ شهدا برای همگان غیرقابل تحمل است اما در طول تاریخ کم نبوده اند کسانی که با رفتاری منافقانه و به نام حمایت از حقوق مردم اما در حقیقت در مسیر دنیاطلبی و قدرت خواهی به روی پیروان راستین اسلام ناب خنجر کشیده و برای تخریب انسان‌های بزرگ تلاش کرده اند که نمونه بارز آن، واقعه عظیم کربلا و ظلم‌هایی است که بر اهل بیت عصمت و طهارت صورت گرفت، می‌باشد. اهانت کنندگان به مدافعان حرم بر طبل رسوایی خود می‌کوبند مولوی عبدالواحد توحیدی‌پور شیرانزهی، امام جمعه و سرطایفه دهستان کافه بلوچی شهرستان سرباز هم در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اهانت کنندگان به مدافعان حرم بر طبل رسوایی خود می‌کوبند، گفت: اگر کسی به مدافعان حرم که در راه ارزش های دین جان فشانی می کنند، توهین کرد یعنی به شهدای کربلا و دفاع مقدس توهین کرده و از نظر ما محکوم است. وی با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند امروز به جای سوریه باید در ایران با داعش می‌جنگیدیم، افزود: مدافعان حرم افتخار، عزت، سربلندی، قدرت و اقتدار را برای ملت و کشور به ارمغان آوردند، همگان باید قدردان این ایثار، گذشت و فداکاری آنان باشیم. این سرطایفه خطاب به توهین‌کنندگان به مدافعان حرم تأکید کرد: اگر نبودند شهدایی همچون سلیمانی و همدانی ها اکنون داعش تا قلب تهران و خانه ما و شما آمده بود و در حال غارن جان و ناموس و کشورمان بود. وی افزود: فتنه گران و کسانی که به ارزش های اسلامی به ویژه شهدا توهین می کنند پادوی اسرائیل و آمریکا بوده، باید بدانند که مردم ایران از هر قشر و مذهبی تا جان در بدن دارند دست از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت و آرزوی براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و اسلام را به گور خواهند برد. انتهای پیام /