سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

حملات دریایی یمنی‌ها موجب تغییر مسیر کشتی‌ها می‌شود و این موضوع بر هزینه تمام شده ناوگان کشتیرانی می‌شود و اقتصاد جهانی را با مشکلاتی روبرو می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که سربازان ارتش اسرائیل دو بیمارستان شهر طولکرم را به محاصره خود درآوردند، نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در داخل اردوگاه نور شمس در طولکرم، به شدت درگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب تمایلی به پذیرش نتیجه انتخابات در صربستان و میزان حمایت عمومی از الکساندر ووچیچ، رییس‌جمهور این کشور ندارد و هم‌اکنون در حال تلاش برای «سازمان‌دهی برای تصرف غیرقانونی قدرت» هستند. وزیر خارجه روسیه دراین‌باره گفت: رویداد‌های بلگراد تلاش دیگری برای سازماندهی تصرف غیرقانونی قدرت است....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیرخارجه روسیه گفت که غرب به‌دنبال تصرف غیرقانونی قدرت در صربستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: نشریه فارن پالیسی در گزارشی با پرداختن به تهدیدهای کشتیرانی در دریای سرخ مدعی است: ایران و همپیمانانش تهدید کرده‌اند که اختلالات در دریای سرخ را به آب‌های جدید می‌کشانند. در نتیجه این وضعیت هدف‌گیری حمل‌ونقل دریایی به طرز نگران‌کننده‌ای موفقیت‌آمیز بوده و هزینه‌ها را افزایش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فارن پالیسی در گزارشی با پرداختن به تهدیدهای کشتیرانی در دریای سرخ مدعی است: ایران و همپیمانانش تهدید کرده‌اند که اختلالات در دریای سرخ را به آب‌های جدید می‌کشانند. در نتیجه این وضعیت هدف‌گیری حمل‌ونقل دریایی به طرز نگران‌کننده‌ای موفقیت‌آمیز بوده و هزینه‌ها را افزایش داده است. الیزابت براو ستون نویس در فارن پالیسی و همکار ارشد در شبکه رهبری اروپا 28 دسامبر 2023 می‌نویسد: از زمانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ایالت مانی‌پور هند از حمله افراد ناشناس به پلیس منطقه خبر دادند و گزارش‌های اولیه از ادامه درگیری‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه فرارو

هر کدام از این حیوانات داستان خود را دارند. کروکودیل رود نیل را از قاچاقچی‌ها در مرز عراق گرفتند و تحویلش دادند، صدف، پلیکانی بود که از کانادا به ایران رسیده بود و تیرخورده و ناخوش به او سپرده شد و مار‌های عظیم الجثه درون محفظه شیشه‌ای و آن آکواریوم بزرگ نیز در دستان خود او سر از تخم بیرون آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تهران گفت: به استادی که دانشگاه اولویتش نباشد، نیازی نداریم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هر کدام از این حیوانات داستان خود را دارند. کروکودیل رود نیل را از قاچاقچی‌ها در مرز عراق گرفتند و تحویلش دادند، صدف، پلیکانی بود که از کانادا به ایران رسیده بود و تیرخورده و ناخوش به او سپرده شد و مارهای عظیم الجثه درون محفظه شیشه‌ای و آن آکواریوم بزرگ نیز در دستان خود او سر از تخم بیرون آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: راننده سواری باعث واژگونی یک تریلی در بزرگراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری یک سارق مسلح احشام با سه فقره سرقت و یک سارق معابر با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اوکراین تردید دارد که تحریم احتمالی المپیک 2024 توسط ورزشکاران این کشور تصمیم خوبی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل اصلی تخریب خودروها با قمه و تبر در مشهد دستگیر شد. عامل اصلی تخریب خودروها با قمه و تبر در مشهد دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس مشهد با تیراندازی‌های هدفمند در حالی یکی از عاملان اصلی وحشت آفرینی با تخریب خودروهای پارک شده معروف به «شیطان ماهی» را دستگیر کرد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب گریخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته بازیکن استقلال اهواز مورد حمله مقابل درب خانه اش قرار گرفت. شب گذشته بازیکن استقلال اهواز مورد حمله مقابل درب خانه اش قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ میلاد پاک‌پرور شب گذشته در منطقه گلستان اهواز مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وقتی پزشکان علت خودکشی این دختر نوجوان را از او جویا می‌شوند، این دختر پاسخ می‌دهد که از سن 10 سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی واقع شده و حالا به همین خاطر اقدام به خودکشی کرده است، اما هنگامی که پزشکان با پدر این دختر نوجوان صحبت می‌کنند پدر جواب قانع‌کننده‌ای در مورد آزار و اذیت‌هایش به پزشکان ارایه نمی‌دهد.