سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم جدید از لحظات ابتدایی حادثه تروریستی کرمان منتشر شده است. تصاویری از لحظات ابتدایی حادثه تروریستی کرمان را مشاهده نمائید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در حمله تروریستی روز گذشته 84 نفر به شهادت رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر کرمان تکذیب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مردم عزیزمان همواره همراه همیشگی خادمان نظم و امنیت بوده و هستند، بر واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان کرمان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. آموزش و پرورش استان کرمان یک اطلاعیه مهم صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هم وطنان به ویژه تعدادی دانش آموزان عزیز، امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان کرمان با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود اما کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر بوده و مدارس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر سابق امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جنایت هولناک تروریستی در کرمان که به شهادت و جراحت ده‌ها تن از هم‌میهنان ارجمند ایرانی در سالگرد شهادت قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انجامید، بسیار تلخ و ناگوار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع امنیتی مطلب منتشر شده درباره وقوع تیراندازی در شهر کرمان را تایید نمی‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه امنیت کامل در کرمان برقرار است، شایعه هرگونه تیراندازی در سطح شهر کرمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده سپاه استان کرمان هرگونه تیراندازی در سطح شهر کرمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد مجروحان نوجوانان زیر 15 سال حمله تروریستی روز گذشته کرمان اعلام شد. تعداد مجروحان نوجوانان زیر 15 سال حمله تروریستی روز گذشته کرمان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آمار مصدومان بستری در بیمارستان‌های کرمان به تفکیک بیمارستان و سن اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری از شنیدن صدای تیراندازی در کرمان خبر داده اند. در حالی که از دقایقی پیش برخی رسانه‌ها مدعی شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر کرمان شدند، اما پیگیری‌های خبرنگاران تسنیم در کرمان حاکی از این است که این ادعا صحت ندارد و امنیت کامل در سطح شهر کرمان برقرار است. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده سپاه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تکذیب هرگونه تیراندازی در سطح شهر کرمان...

وب‌گاه ورزش سه

دزدیده شدن کابل‌های برق ورزشگاه آزادی برگزاری مسابقات تیراندازی را با مشکل مواجه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جماعت مسجدی در آمریکا شامگاه چهارشنبه در بیرون مسجد در نیوآرک نیوجرسی به ضرب گلوله کشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در ایالت نیوجرسی آمریکا به امام جماعت یک مسجد تیراندازی و به ضرب گلوله کشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی به دلیل دزدیده شدن کابل‌های برق این مجموعه، با مشکل مواجه شده است.