سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد، اما کارنامه استان کارنامه موفقی است و سرجمع خوب عمل شده است. وی با اشاره به اینکه در خصوص سرقت‌های مسلحانه باید برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری صورت بپذیرد، افزود: تاکید بنده بر این است که تمامی مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی در زمینه‌های مختلف باید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرور 30 ساله که عامل تیراندازی در شهریار بود دستگیر شد. شرور 30 ساله که عامل تیراندازی در شهریار بود دستگیر شد. سردار مهدی کرمی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: 13مهرماه سال جاری در اثر درگیری و نزاع بین کارگران فروشگاهی در شهرستان شهریار با یک خانواده که جهت خرید در فروشگاه حضور پیدا کرده بودند، دو نفر با ضربات چاقو از نواحی مختلف توسط کارگر فروشگاه مصدوم و ضارب پس از آن متواری می شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اسرائیلی امروز دوشنبه فاش کردند که 28 نظامی اسرائیل در جنگ علیه نوار غزه به اشتباه توسط نیروهای خودی کشته شدند.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تیراندازی در مراسم رسم نیست بلکه جرم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تمامی دستورالعمل‌های ابلاغی در زمینه‌های مختلف باید به صورت کامل و دقیق اجرا شود تا به هدف نهایی برسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های محلی برزیل گزارش دادند که حداقل 7 مظنون در تیراندازی روز یکشنبه بین پلیس و اعضای مظنون یک باند جنایتکار در جنوب برزیل کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد که نظامیان اسرائیل به چندین شهرک در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر آغاز و تاکنون برای 100 نقطه روستایی اجرا شده که سهم هر استان سه روستا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه انگلیسی از طرح تحریک آمیز ارتش این کشور برای دست زدن به حملات هوایی علیه مواضع نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونده المپیکی اهل کشور اوگاندا در خودرو شخصی‌اش با ضربات چاقو روی سینه و گلویش پیدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت علمای اسلام در پاکستان امروز یکشنبه از سوءقصد نافرجام به جان «مولانا فضل الرحمان» رهبر این حزب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده امور راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به دنبال درگیری با یمن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فرماندهی مرکزی آمریکا» اعلام کرد: تعدادی قایق مربوط به ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ حمله کردند که با دخالت نیروهای آمریکایی تعدادی از قایق‌ها غرق شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که در پی نزدیک شدن قایق‌های منتسب به ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ، نیروهای آمریکایی مداخله کرده و تعدادی از قایق‌ها را غرق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان در مورد خطرات عمده سلامتی که ممکن است به دلیل برداشتن موهای بینی جان افراد را تهدید کند، هشدار داده اند. متخصصان در مورد خطرات عمده سلامتی که ممکن است به دلیل برداشتن موهای بینی جان افراد را تهدید کند، هشدار داده اند. به گزارش عرشه آنلاین، بسیاری از افراد زمانی که موهای بینی بلند می شوند و از سوراخ های بینی ظاهر می شوند، اذیت می شوند، اما پزشکان هشدار می دهند که کندن آنها یا...