سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهر تاریخی موصل که زمانی پایگاه اصلی گروه تروریستی داعش بود این روز‌ها در آرامش کامل بسر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حادثه تروریستی در جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که تا این لحظه منجر به شهادت بیش از 100 هموطن شده با پیام رهبر انقلاب همراه شد و ایشان تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو نوشت: آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به 103 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح ما در کانال تلگرامی خود با اشاره به حادثه تروریستی در استان کرمان نوشت: خبر انتحاری بودن حمله‌های امروز را که ایرنا شایعه‌ها خوانده، نخستین‌بار خبرگزاری‌هایی چون دانشجو، نزدیک به بسیج دانشجویی، منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از محل وقوع حادثه تروریستی کرمان تصاویری منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا انفجار انتحاری بوده، گفت: هنوز دقیق مشخص نشده است ولی ظاهرا عملیات انتحاری بوده و اطلاعات دقیقی نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا عملیات تروریستی صورت گرفته با استفاده از کمبرند انفجاری رخ داده و تا کنون دو مورد انفجار صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از ابعاد حادثه امروز کرمان در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا از انفجار سوم در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس تخصصی در روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رییس اورژانس کرمان در پی انفجار امروز در گلزار شهدای کرمان، 15 نفر از هموطنان ما مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین تصاویر از مصدومان حادثه انفجار کپسول گاز در گلزار شهدای کرمان منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، صدای وقوع چندین انفجار و تیراندازی در چند محور در اردوگاه‌های طولکرم و نورشمس واقع در کرانه باختری به گوش می‌رسد. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی ساعت قبل بار دیگر به شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند. این در حالی است که اشغالگران بامداد امروز به این شهر حمله کرده بودند. خبرنگار الجزیره گزارش داد...

وب‌گاه ورزش سه

برنامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک که در اندونزی برگزار می‌شود، اعلام شد.