سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات مکزیک از کشته و زخمی شدن 32 نفر بر اثر تیراندازی در یک مهمانی در این کشور خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: مقامات مکزیک اعلام کردند: مردان مسلح روز گذشته (جمعه) شش نفر از جمله یک جنایتکار را که گفته می‌شود در این حمله هدف قرار گرفته است در یک مهمانی در شمال غرب این کشور به ضرب گلوله کشتند.

وب‌گاه ورزش سه

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی از سمت خود برکنار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی از سمت خود برکنار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدرضی بالاخره با همان شیوه‌ای که حاج‌قاسم با آن رفت، پر کشید. نزدیک‌های حرم با موشک حرامیان اسرائیلی و شهادتی مفقودالاثرانه. سیدرضی حاج‌قاسمی زندگی کرد، حاج‌قاسمی فکر کرد و حاج‌قاسمی شهید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به بررسی نظرات متفاوت درباره ادامه یا عدم ادامه جنگ پس از آزادی خرمشهر پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شهید لطفی نیاسر توجه خاصی به افراد نیازمند به خصوص دست‌فروشانی که به سختی سعی در گذران زندگی خود داشتند می‌کردند و مصمم بودند از این افراد به خصوص خانم‌ها خرید کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل سوم سریال «جومونگ» به تلویزیون آمده است و به نظر می‌رسد که مانند دو فصل قبل مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از شبکه خبری قدس، منابع عبری از عملیات زیر گرفتن با خودرو نزدیک شهرک دورا در جنوب الخلیل و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست خبر دادند. منابع مذکور از تیراندازی به مجری این عملیات خبر داده و اعلام کردند عملیات زیر گرفتن با خودرو نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «عتنائیل» واقع در اراضی اشغالی شهرک دورا در جنوب الخلیل اتفاق افتاد و حال دو تن از زخمی‌ها وخیم است. منابع محلی همچنین از استقرار...

خبرگزاری تسنیم

مابه التفاوت پاداش پای سکو مدال آوران رشته‌های دو نفره در بازی‌های آسیایی هانگژو از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عامل تیراندازی به دو شهروند کرمانی در یک مراسم عروسی بازداشت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از بازداشت عامل قتل دو نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد و گفت: متهم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل شهید ابراهیمی در قم صبح امروز اعدام شد. قاتل شهید ابراهیمی در قم صبح امروز اعدام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ قاتل مامور انتظامی شهید محمد ابراهیمی صبح پنجشنبه در محل ارتکاب جرم خبر داد.

وب‌گاه الف

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، یکی از نظامیان این رژیم که به تازگی از جنگ غزه برگشته، به دلیل مشکلات روحی و روانی به سمت همرزمانش تیراندازی کرده است.