سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

فاطمه شریف به عنوان نماینده ورزشکاران زن امروز در محضر رهبر انقلاب دغدغه‌های زنان ورزشکار را عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری آمریکایی از احتمال سفر آنتونی بلینکن در هفته آینده برای گفت‌وگو درباره جنگ غزه به خاورمیانه سفر خواخند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخرانی حملات اسرائیل به غزه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هیچ تفاوتی با آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان در جنگ جهانی دوم ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از لحظه انهدام جیپ نظامیان اسرائیلی منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای اسرائیل اعلام کردند یک سرباز پس از بازگشت از جنگ غزه به دلیل کابوس شبانه به همرزمان خود شیلک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اعضای کنست، نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی اسرائیل را به دلیل تصیمشان مبنی بر عدم تمدید دوره فعالیت کمیسر اداره زندان‌ها به باد انتقاد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه‌ای اسرائیل از تیراندازی یک سرباز بازگشته از جنگ غزه به نیروهای خودی در نتیجه یک کابوس پرده برداشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کابوس جنگ غزه نظامیان رژیم صهیونیستی را رها نمی‌کند؛ آن‌ها نه تنها در حین جنگ به یکدیگر تیراندازی می‌کنند بلکه نظامیانی که از جنگ بازگشته اند هم با تیراندازی به سمت رفقای خود آن‌ها را زخمی می‌کنند. منابع صهیونیست اعلام کردند: یک نظامی از تیپ چتربازارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی از غزه بازگشته است بر اثر کابوس از خواب پریده و به ناگاه به سمت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک از 15 تا 28 دی به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی تیراندازی ایران نیز با 13 ملی‌پوش راهی این مسابقات خواهد شد. جواد فروغی، امیر جوهری‌خو، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در تپانچه و الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، یلدا سلیمانی، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد...

وب‌گاه فرارو

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان اقتصاد‌های پیچیده‌تر را بر اساس آن مورد قضاوت قرار داد. آیا می‌توان هماهنگی آن را تکرار کرد، حتی زمانی که تصمیم گیری تقسیم شده و پراکنده است حتی زمانی که مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ذهنیت مشترکی ندارند؟ پاسخ مثبت است. از طریق جادوی قیمت‌ها و دستمزد‌های انعطاف پذیر امکان پذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: با حضور عوامل پلیس و در حضور مردم محلات خانی آباد و یاخچی آباد بازسازی صحنه قدرت نمایی و درگیری مسلحانه 2 روز پیش بین 2 گروه از اراذل و اوباش انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، به تشریح جزئیات دستگیری عاملان تیراندازی به مرکز درمانی در جنوب تهران پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، به تشریح جزئیات دستگیری عاملان تیراندازی به مرکز درمانی در جنوب تهران پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر پایگاه میراث ملی ری با انتقاد از جانمایی برای آرامستان جدید تهران در دره مجاور بنای تاریخی منسوب به «زندان هارون‌الرشید»، گفت: این دره بکر در چشم برهم زدنی به آرامستان تبدیل خواهد شد و هر قبر آن را میلیون‌ها تومان می‌فروشند، درحالی که هویت این بنای تاریخی را به خطر می‌اندازد، اما پرسش این است آیا ساخت گورستان، بیشتر مورد نیاز مردم تهران است یا یک مجموعه تفریحی و گردشگری!؟ مدیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع نظامی یمن جزئیات حمله به کشتی «ام‌اس سی یونایتد» توسط نیروی دریایی یمن در دریای سرخ بود را فاش کرد.