سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

برنامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک که در اندونزی برگزار می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

امیر عسگری گفت: حضور شهید سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور اتفاقات مهمی را رقم می زند؛ شرور باسابقه که امیدی به اصلاحشان نبوده دستگیر می‌شوند و مابقی هدایت.

وب‌گاه ورزش سه

کیانوش رستمی روز اول سال 2024 میلادی وزنه 175 کیلوگرم را مهار کرد، دقیقا همزمان با حضور ملی پوشان در لیگ وزنه برداری!

وب‌گاه ورزش سه

رضا علیپور می خواهد یک تاریخ سازی دیگر در المپیک برای ورزش ایران رقم بزند و مدال طلا را از رشته ای به نام ایران ثبت کند که روزی هیچ کس فکرش را نمی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس با اختیارات قانونی خود در صحنه با جرایم خشن برخورد می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: امسال اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از رسیدن نخستین دور مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به نیمه‌نهایی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری از کشتن یک اسیر فلسطینی توسط یک نظامی اسرائیلی در جریان جنگ غزه پرده برداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالیکه مقاومت فلسطین در هشتاد و هشتمین روز تجاوز اسرائیل به غزه به مقابله شدید با ارتش اسرائیل در جبهه‌های مختلف جنگ ادامه می‌دهد، از آن سو بمباران زمینی، دریایی و هوایی اشغالگران به مناطق مختلف از سر گرفته شده‌اند و همچنان صدای درگیری شدید در مناطق تهاجم به شمال نوار غزه شنیده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر مقتول گفت: من در شرکتی در حوالی میدان آرژانتین کار می‌کنم همسرم هر روز دنبالم می‌آید. امروز هم منتظرم بود اما پیش از رسیدن من او را به قتل رساندند.

وب‌گاه فرارو

سردار قاسم رضایی گفت: هیچ‌کس حق ندارد بگوید تیراندازی در مراسم عزا و عروسی رسم است بلکه این یک نوع جرم است، این فرهنگ نیست بلکه این اقدامی غیرقانونی است و باید نفرات مجرم تحت تعقیب قرار گیرند، همچنین بخش‌های مختلف اجتماع، سخنرانی‌های دانشگاه، صحبت جامعه‌شناسان و نظرات همه قضات می‌بایست از جمیع جهات قبح سلاح را برای مردم مشخص کند البته می‌بایست با اشراف اطلاعاتی دارندگان سلاح غیرمجاز...

وب‌گاه مشرق نیوز

بدنم خونی و نجس بود؛ اما باز هم باید تلاش می‌کردم کمتر نجس شود. نمی‌دانستم با این بدن و لباس نجس این نمازها به چه درد می‌خورد؛ اما با این حال باز هم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیراندازی در روز اول سال نوی میلادی در لس آنجلس سه کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیراندازی در روز اول سال نوی میلادی در لس آنجلس سه کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشدید تنش می‌تواند جرقه آتش را برانگیزد و اسرائیل را به رویارویی علنی با ایران بکشاند و آمریکا را نیز تحت‌تاثیر قرار دهد. از زمان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر و پاسخ وحشیانه اسرائیل در غزه، خاورمیانه به سمت پرتگاه جنگ منطقه ای لغزیده است. هفته گذشته نشان داد که چگونه لبه صخره‌ای می‌تواند به سرعت فرو بریزد.