سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر پایگاه میراث ملی ری با انتقاد از جانمایی برای آرامستان جدید تهران در دره مجاور بنای تاریخی منسوب به «زندان هارون‌الرشید»، گفت: این دره بکر در چشم برهم زدنی به آرامستان تبدیل خواهد شد و هر قبر آن را میلیون‌ها تومان می‌فروشند، درحالی که هویت این بنای تاریخی را به خطر می‌اندازد، اما پرسش این است آیا ساخت گورستان، بیشتر مورد نیاز مردم تهران است یا یک مجموعه تفریحی و گردشگری!؟ مدیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع نظامی یمن جزئیات حمله به کشتی «ام‌اس سی یونایتد» توسط نیروی دریایی یمن در دریای سرخ بود را فاش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تیراندازی با 13 ملی‌پوش راهی مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک پاریس می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهت حضور در مسابقات توزیع سهمیه المپیک پاریس، 12 تیرانداز کشورمان در تفنگ و تپانچه راهی اندونزی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

جهت حضور در مسابقات توزیع سهمیه المپیک پاریس، 12 تیرانداز کشورمان در تفنگ و تپانچه راهی اندونزی می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارم مهرماه 1402 قتل فجیعی در یکی از پمپ بنزین های تهران رخ داد. چهارم مهرماه 1402 قتل فجیعی در یکی از پمپ بنزین های تهران رخ داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عاملان درگیری مرگبار در پمپ‌بنزین خزانه با سرنوشتی متفاوت روبه‌رو شدند. یکی از آنها به ترکیه گریخته بود تا قاچاقی به آلمان برود، از سوی مرزبانان ترکیه کشته شد و دیگری که به افغانستان فرار کرده بود، پس از مدت‌ها تحمل سختی به ایران بازگشت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

16 آذر 1332 در دانشگاه تهران چه گذشت؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بین رانندگان تاکسی هستند افراد با ذوقی که مسافرانشان را با حس و حال خوبی به مقصد می‌رسانند. نمونه‌اش راننده تاکسی‌ای است که خودرویش را برای رفاه حال مسافرانش تبدیل به کافه سیار کرده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری 7 عامل شرارت خبر داد و در بازرسی از مخفیگاه متهمان شمار زیادی سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام با اشرافیت کامل اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت عامل اصلی تیراندازی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند شب گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در شهر ایلام موجب مجروح شدن 2 نفر از شهروندان ایلامی شد ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام با اشرافیت کامل اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت عامل اصلی تیراندازی را در یک عملیات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اراذل و اوباشی که در پی درگیری با هم به یک مرکز درمانی در خانی آباد تیراندازی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. اراذل و اوباشی که در پی درگیری با هم به یک مرکز درمانی در خانی آباد تیراندازی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از مهر، مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران، در پی درگیری مسلحانه دو گروه از اراذل در محله خانی‌آباد، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال وقوع درگیری مسلحانه میان دو گروه از اراذل و اوباش و حمله آنان به دو مرکز درمانی در محله خانی آباد نو و یاخچی آباد در جنوب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

نجمه خدمتی حتی با توجه به افت شدید تیراندازی بعد از طلای المپیک 2020، معتقد است تیراندازان تا تیر آخر برای رسیدن به پاریس می جنگند.

وب‌گاه الف

اراذل و اوباشی که در پی درگیری با هم به 2 مرکز درمانی در خانی آباد و یاخچی‌آباد تیراندازی کرده و موجب رعب و وحشت مردم و کادر درمان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.