سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

دور جدید تمرینات تیم ملی ریکرو از 9 دی آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگیری گروهی از اراذل و اوباش در خانی آباد تهران منجر به مصدومیت تعدادی از آن ها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کری‌خوانی و قرار دعوای دو گروه از اراذل و اوباش به درگیری مسلحانه در مقابل یک درمانگاه در خانی آباد منجر شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیراندازان کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک پاریس 2024، چهارشنبه تهران را به مقصد جاکارتا ترک می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو گروه از اراذل و اوباش اقدام به درگیری مسلحانه مقابل یک درمانگاه کردند. دو گروه از اراذل و اوباش اقدام به درگیری مسلحانه مقابل یک درمانگاه کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ کری‌خوانی و قرار دعوای دو گروه از اراذل و اوباش به درگیری مسلحانه مقابل یک درمانگاه در خانی‌آباد تهران منجر شد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی کمانداران ریکرو از نهم دی ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر در دهه گذشته شاهد شروع کمانش صفحات تکتونیکی سیستم بین المللی تحت رهبری امریکا بودیم، شاید بتوان گفت سال 2023، آغاز از هم پاشیدن جهان بود. سال 2023 با سرازیر شدن تسلیحات ایالات متحده به اوکراین و خوش بینی کی یف در مورد بازپس گیری بخشی از سرزمین‌های تحت اشغال روسیه آغاز شد. اما سال با متوقف شدن ضد حمله اوکراین و ته کشیدن مهمات این کشور و غرب، به پایان می‌رسد؛ و اکنون این پرسش مطرح...

خبرگزاری تسنیم

تیراندازان کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک پاریس 2024، چهارشنبه تهران را به مقصد جاکارتا ترک می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های معاند و از جمله ایران وایر، در مقاطعی که دولت های غربی علیه تمامیت ارضی ایران موضعگیری می کنند، نسبت به آن سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

وب‌گاه الف

یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان یکشنبه شب سوم دی ماه، حین نگهبانی، با مشاهده تحرکات مشکوک اطراف این مقر، اقدام به تیراندازی به موضع تحرک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کری‌خوانی و قرار دعوای دو گروه از اراذل و اوباش به درگیری مسلحانه در مقابل یک درمانگاه در خانی آباد منجر شد.

وب‌گاه فرارو

شامگاه یکشنبه، سوم دی، یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان حین انجام وظیفه نگهبانی به علت تیراندازی درگذشت.

وب‌گاه الف

تیراندازی در یکی از پایگاه‌های بسیج زاهدان منجر به فوت یک سرباز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شامگاه امشب یک‌شنبه سوم دی‌ماه، یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان حین انجام وظیفه نگهبانی با توجه به حساسیت‌های محل و مشاهده تحرکات مشکوک اطراف مقر مذکور با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به موضع تحرک کرد.