سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه مشرق نیوز

شامگاه امشب یک‌شنبه سوم دی‌ماه، یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان حین انجام وظیفه نگهبانی با توجه به حساسیت‌های محل و مشاهده تحرکات مشکوک اطراف مقر مذکور با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به موضع تحرک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سرباز وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان، حین انجام وظیفه نگهبانی با توجه به حساسیت‌های محل و مشاهده تحرکات مشکوک اطراف مقر مذکور اقدام به تیراندازی به موضع تحرک کرد.

وب‌گاه فرارو

علی‌رغم انتقال سریع سرباز وظیفه مجروح به مراکز درمانی و تلاش تیم پزشکی دقایقی قبل نامبرده به دلیل شدت جراحت (اصابت گلوله به گردن) فوت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه امشب یک‌شنبه سوم دی‌ماه، یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان حین انجام وظیفه نگهبانی با توجه به حساسیت‌های محل و مشاهده تحرکات مشکوک اطراف مقر مذکور با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به موضع تحرک کرده که بر اثر این تیراندازی یک نفر سرباز وظیفه مجروح می‌شود. ایرنا: شامگاه امشب یک‌شنبه سوم دی‌ماه، یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از سربازان وظیفه حوزه شهید بشارتی ناحیه بسیج زاهدان حین انجام وظیفه نگهبانی با مشاهده تحرکات مشکوک اطراف مقر، اقدام به تیراندازی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نظامی گردان‌های القسام از تلفات اسرائیل و دستاوردهای این گردان‌ها طی چهار روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای نوپو برای دستگیری گروه سارقان مسلح در پرند وارد عمل شدند و این متهمان را بعد از تیراندازی متقابل که 45 دقیقه طول کشید دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پی حمله ناو آمریکایی در هنگام فعالیت شناسایی نیروهای یمنی در دریای سرخ به آمریکا هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی در مراحل مختلف پیگیری شده و تنها یک رقابت قاره‌ای برای ملی پوشان کشورمان باقی مانده تا بتوانند شانس خود را امتحان کرده و راهی پاریس شوند. کاروان تیراندازی کشورمان تاکنون دو سهمیه در تپانچه 25 متر و تفنگ بادی 10 متر توسط هانیه رستمیان و شرمینه چهل‌امیرانی کسب کرده، اما این نتیجه دلخواه مسئولان و کادر فنی...

وب‌گاه ورزش سه

با تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، تیم های دونفره مدال آور در بازی های آسیایی هانگژو هم به میزان قهرمانان انفرادی پاداش می گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، امروز (سوم آذرماه)، اعلام کرد که متهمان بنام «علی م» و «مصیب م» که تصویر آنان منتشر شده است به اتهام قتل عمد متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از 7 اکتبر و آغاز جنگ میان حماس و اسرائیل تا امروز، به نظر می رسد پیشروی های اسرائیل مختل شده است؛ ناظران خطرات جنگ شهری همراه با مسائل عملیاتی در ارتش این رژیم را از دلایل اصلی این اختلال مطرح می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه واشنگتن پست ضمن تحلیل و بررسی تصاویر ماهواره‌ای، داده‌های مربوط به حملات هوایی، ارزیابی‌های سازمان ملل و مصاحبه با بیش از 20 تن از امدادگران و کارشناسان حوزه تسلیحات و جنگ هوایی، گزارش داد که اسرائیل یکی از مخرب‌ترین جنگ‌های قرن را در غزه به راه انداخته است؛ جنگی که در آن برخی از مهیب‌ترین بمب‌ها بر سر غیرنظامیان فلسطینی آوار می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در یکی از ادارات دولتی در سیستان و بلوچستان تیراندازی شد. روز گذشته در یکی از ادارات دولتی در سیستان و بلوچستان تیراندازی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند شرارت در منطقه سیستان واقع در شمال استان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

کشتی فرنگی ایران با قهرمانی در المپیک 2012 لندن و جهانی 2014 تاشکند، آقایی کردن در دنیا را تمرین کرد و تبدیل به خاطره، پس...