سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، کمیته حفاظت از روزنامه‌نگاران که سازمانی غیرانتفاعی در آمریکاست، اعلام کرد که شمار خبرنگارانی که در 10 هفته نخست آغاز جنگ در نوار غزه جان خود را در حملات اسرائیل از دست داده‌اند، بیشتر از تعداد خبرنگارانی بوده است که از زمان شروع به فعالیت این کمیته در سال 1992، در یک کشور واحد در هر سال مفروض کشته شده‌اند. براساس آمار، از...

وب‌گاه مشرق نیوز

یگان نوپو صبح امروز سه سارق مسلح متواری رادر شهر پرند دستگیر کرد؛ تیراندازی به دادسرای خرم آباد و درگیری مسلحانه با مأمور پلیس درتهران از جمله برخی سوابق این متهمان متواری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی اذعان کرد که فرماندهان ارتش از دشوار بودن جنگ در غزه و ساختار منظم و مستحکم مقاومت فلسطین مات و مبهوت مانده و هر لحظه با غافلگیری جدید روبرو می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم استان‌های کرمان و خوزستان گفتند: برخی برای اینکه مردم را انتخابات دلسرد کنند مشکلات کشور را جلوی چشم می‌آورند؛ اگر مشکلات وجود دارد راه حل مشکلات چیست؟ راه حل مشکلات انتخابات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری اذعان کرده‌اند که اخبار تلخی برای اسرائیل در روزهای آتی جنگ در راه خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: اگر حمایت شوم و برنامه‌هایم خوب پیش برود می‌توانم در المپیک مدال بگیرم اما آنطور که انتظار داشتم حمایت نشدم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالهاست به دلیل نبود حمایت های کافی و سهل انگاری، محیط‌بانان زخمی سلاح های غیرمجاز شکارچیان می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

سارق، سوار بر موتوسیکلت با اسلحه‌ای که تهیه کرده بود، صبح‌های زود طعمه‌های خود را در خیابان‌های خلوت مرکز تهران شناسایی و گوشی آنان را سرقت می‌کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

در روز پنجشنبه 30 آذر 1402، یک فرد مسلح در دانشگاه چارلز پراگ، جمهوری چک، 14 نفر را کشت و 25 نفر دیگر را مجروح کرد. این حمله، مرگبارترین حمله در تاریخ این کشور محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس در شمال غرب پاکستان اعلام کرد که عناصر تروریستی با حمله به اردوگاه نیروهای خدماتی که مشغول ساخت پاسگاه پلیس بودند، شش نفر از کارگران را کشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تیراندازی یک مرد مسلح در دانشکده هنر در مرکز پراگ که منجر به کشته شدن 15 نفر شده است، مقامات جمهوری چک یک روز عزای عمومی اعلام کرده اند.