سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پک هدیه یلدایی عجیب دانشگاه تهران به دانشجویانشخبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس چک با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) همچنین از تخلیه کلیه ساختمان‌های دانشگاه محل حادثه خبر داد و اعلام کرد که ده‌ها کتشه و زخمی حاصل این تیراندازی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیراندازی در یک دانشگاه در پراگ مرکز چک باعث کشته و زخمی شدن شمار زیادی شد. در این حادثه عامل تیراندازی کشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس جمهوری از تیراندازی فردی ناشناس در مرکز پایتخت این کشور و کشته شدن و جراحت شمار نامشخصی از مردم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سرقت منازل در تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

یک فرد مسلح یمنی موفق شد به سیگار بر روی لب همکار خود شلیک کند. در اقدامی غیرمعمول یک فرد مسلح یمنی موفق شد به سیگار بر روی لب همکار خود شلیک کند و توانایی خود را در نقطه زنی به نمایش بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه "دی سایت"، سه روز پس از انتخابات پارلمانی زودهنگام در صربستان، کمیسیون انتخابات از تکرار جزئی رای گیری در برخی مناطق خبر داد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده رای گیری در 30 شعبه رای گیری که هنوز هیچ نتیجه‌ای در آن‌ها مشخص نشده است، مجددا برگزار خواهد شد. این رای گیری قرار است در 30 دسامبر برگزار شود. شهروندان مناطق روستایی به ویژه از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تبهکار مسلحانه که در استان های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کرد و به تایفون سیاه مشهور بود دستگیر شد. تبهکار مسلحانه که در استان های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کرد و به تایفون سیاه مشهور بود دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عامل تبهکاری‌های مسلحانه که به اتهام کلاهبرداری‌های گسترده در کشور تحت تعقیب بود، در مشهد دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس تهران برای دستگیری سارقان در ستارخان و جنت آباد اقدام به تیراندازی کرد. پلیس تهران برای دستگیری سارقان در ستارخان و جنت آباد اقدام به تیراندازی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف دستکم 70 پرونده سرقت با دستگیری چهار سارق در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته، ماموران پلیس کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان لاله غربی بودند که به یک خودروی پژو پارس با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف دستکم 70 پرونده سرقت با دستگیری چهار سارق در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیراندازان ایرانی در بخش تفنگ و تپانچه تنها دو رویداد دیگر را برای کسب سهمیه المپیک پیش رو دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروی هوایی این رژیم یک مقر عملیاتی متعلق به حزب‌الله را در جنوب لبنان بمباران کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری یک قاتل به همراه سلاح به کارگرفته شده در قتل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که 4 تروریست پ‌ک‌ک را در شمال سوریه کشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آمار شکار غیرمجاز در یک دهه اخیر خسارات جبران‌ناپذیری به حیات وحش کشور وارد کرده است.