سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، امروز (سوم آذرماه)، اعلام کرد که متهمان بنام «علی م» و «مصیب م» که تصویر آنان منتشر شده است به اتهام قتل عمد متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از 7 اکتبر و آغاز جنگ میان حماس و اسرائیل تا امروز، به نظر می رسد پیشروی های اسرائیل مختل شده است؛ ناظران خطرات جنگ شهری همراه با مسائل عملیاتی در ارتش این رژیم را از دلایل اصلی این اختلال مطرح می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه واشنگتن پست ضمن تحلیل و بررسی تصاویر ماهواره‌ای، داده‌های مربوط به حملات هوایی، ارزیابی‌های سازمان ملل و مصاحبه با بیش از 20 تن از امدادگران و کارشناسان حوزه تسلیحات و جنگ هوایی، گزارش داد که اسرائیل یکی از مخرب‌ترین جنگ‌های قرن را در غزه به راه انداخته است؛ جنگی که در آن برخی از مهیب‌ترین بمب‌ها بر سر غیرنظامیان فلسطینی آوار می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در یکی از ادارات دولتی در سیستان و بلوچستان تیراندازی شد. روز گذشته در یکی از ادارات دولتی در سیستان و بلوچستان تیراندازی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند شرارت در منطقه سیستان واقع در شمال استان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

کشتی فرنگی ایران با قهرمانی در المپیک 2012 لندن و جهانی 2014 تاشکند، آقایی کردن در دنیا را تمرین کرد و تبدیل به خاطره، پس...

وب‌گاه فرارو

درد یک پدیده مهم فیزیولوژیک است که از بدو تولد تا آخرین مراحل زندگی وجود دارد و یکی از عوامل مراجعه بیمار به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جدیدترین اظهارنظر «سید حسن خمینی» در فیلم مستند «احمد» که درباره زندگینامه پدرش «سید احمد خمینی» است، گفته «نامه مفصل منتشر نشده‌ای از مرحوم سید احمد خمینی به امام وجود دارد که ایشان به طور مستدل و مفصل تحلیل کرده‌اند جنگ بعد از فتح خرمشهر باید متوقف شود و در این نامه نوشته‌اند که چه کسانی موافق تداوم جنگ و چه کسانی موافق توقف جنگ هستند.» او البته اضافه کرده که «این سند هنوز منتشر...

وب‌گاه ورزش سه

تنها یک مسابقه در انتظار تیراندازان است تا شانس خود را برای رسیدن به المپیک پاریس امتحان کنند.

وب‌گاه فرارو

میل شدید به کسب ثروت در کوتاه‌مدت، در شرایطی رخ می‌دهد که روند‌های کسب مشروع درآمد مانند بورس و دیگر بازار‌های مالی هم روی چندان خوشی به کلیت جامعه ایران نشان نداده و شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که به‌طور ناگهانی میلیون‌ها ایرانی سرمایه خود را به این بازار‌ها بردند و بخش وسیعی با بدهکاری و ضرر هنگفت خارج شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ایران امروز هم چه روایت‌های رسمی و چه میزان بازداشت‌ها و حتی تعداد پایگاه‌های مجازی که بسته می‌شود و از طرف دیگر هم تعداد متهمان حکایت از گسترش بی‌سابقه شرط‌بندی دارد. این میل شدید به کسب ثروت در کوتاه‌مدت، در شرایطی رخ می‌دهد که روندهای کسب مشروع درآمد مانند بورس و دیگر بازارهای مالی هم روی چندان خوشی به کلیت جامعه ایران نشان نداده و شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که به‌طور ناگهانی میلیون‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال تیراندازی در یکی از مراکز خرید شهر اوکالا در ایالت فلوریدای آمریکا یک نفر جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال تیراندازی در یکی از مراکز خرید شهر اوکالا در ایالت فلوریدای آمریکا یک نفر جان باخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

افکار نیوز نوشت: تیمور بختیار عموزاده شاپور بختیار پس از نشستن بر صندلی فرمانداری نظامی تهران بیدادها کرد و هر کس را که آمریکا و انگلیس و یا محمدرضا می‌خواست، از دم تیغ می‌گذراند، او دیگر آن جوان زن و بچه‌دوست ایلیاتی نبود و مست قدرت شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از اینکه یک دانشجو 14نفر را در یکی از دانشگاه‌های برتر جمهوری چک به قتل رساند، سوالات زیادی به وجود آمده است؛ از جمله اینکه آیا نگرش سهل‌آمیز جمهوری چک نسبت به مالکیت اسلحه در این حادثه نقشی داشته است؟ پس از روزها جست‌وجوی بیهوده برای یافتن سرنخ‌هایی از قتل وحشتناک دوگانه یک مرد و دختر نوزادش در جنگلی در شرق پراگ در هفته گذشته، پلیس چک جست‌وجوی خود را برای یافتن شواهدی که منجر به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: به دلیل عدم رعایت استانداردهای پرواز و قوانین ومقرات، فعالیت یک شرکت هواپیمایی و دو مرکز تعمیر و نگهداری هواپیما تعلیق شد.