سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آمار شکار غیرمجاز در یک دهه اخیر خسارات جبران‌ناپذیری به حیات وحش کشور وارد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب بم از نجات یک نوجوان چهارده ساله از دست آدم‌ربابان پس از گذشت پنج روز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتای خوزستان گفت که شیادی که در فضای سایبری از کودکان سوءاستفاده می‌کرد در این استان شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

بهداد سلیمی وزنه بردار سابق قهرمان المپیک و زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی با کمان پارالمپیک رسما ورزش کرلینگ را در کشورمان افتتاح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند چهار نفره زورگیری‌های خشن از مردم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افشای ابعاد جدیدی از قتل شهرک‌نشینان اسرائیل توسط ارتش تل آویو ، تنش بین کابینه حاکم و رسانه‌ها را دامن‌زد و اتحادیه روزنامه‌نگاران این رژیم علیه کابینه بیانیه صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشکل دو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان که صلاحیت مدیریتی‌شان تأیید نشده بود، حل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان مستند نیمه بلند «اسلحه مادری» که در بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران، سینماحقیقت حضور دارد، گفت: این فیلم داستان یک زن شجاع و فداکار روستایی است که هدفی بزرگ دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «نقطه تسلیم؛ خاطرات شفاهی فرمانده بسیجی محمود امینی از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس» نوشته حسین بهزاد، مرداد 1402 توسط نشر 27 بعثت منتشر شد و روایت یکی از فرماندهان جنگ را در بر می‌گیرد که از بازماندگان تیپ و لشکر 27 محسوب می‌شود و خاطرات شفاهی‌اش دربرگیرنده تاریخ تشکیل تیپ 27 از بهمن 1360 تا آخرین‌روز جنگ است. او فرمانده‌گردانی است که 9 مرتبه...

وب‌گاه مشرق نیوز

دو شب بود نخوابیده بودم. با لباس و پوتین خودم را روی تخت بچه انداختم؛ تخت آن قدر کوچک بود که پاهایم از پایین تخت آویزان شد. به اسلامی و قلی‌زاده گفتم تا ساعت دوازده می‌خوابم. بعد از آن شما بخوابید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع چین امروز از برگزاری رزمایش نظامی این کشور در واکنش به تحرکات ژاپن و کره‌جنوبی در دریای زرد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع چین امروز از برگزاری رزمایش نظامی این کشور در واکنش به تحرکات ژاپن و کره‌جنوبی در دریای زرد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

«آنتونیو تاجانی» وزیر خارجه ایتالیا در اظهاراتی از نیروهای رژیم صهیونیستی به اتهام تیراندازی و کشتار مردم مسیحی در کلیساهای نوار غزه انتقاد کرده و عنوان کرد: چنین اقداماتی به جنگ اسرائیل برای شکست حماس کمکی نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه با دعوت از 12 ورزشکار و با هدایت علی کلاتی در تهران آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

کمیته ملی المپیک قصد دارد برای نخستین بار حقوق ورزشکاران المپیکی را پرداخت کند و در این دور اولیه، مبلغ 15 میلیون تومان به آنها واریز خواهد شد. در جلسه مجمع عمومی، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام نمود که ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند، از اول آذر ماه شروع به دریافت حقوق ماهانه 15 میلیون تومانی خواهند کرد. او همچنین تصریح کرد که بسته به احتمال کسب مدال و سایر عوامل، این مبلغ...