یک‌شنبه 15 مهر 1403

تیشه گران: از دولت و رئیس جمهور دارم قهرمانان ناشنوا را ویژه ببینند / بحث تبعیض نباید باشد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تیشه گران: از دولت و رئیس جمهور دارم قهرمانان ناشنوا را ویژه ببینند / بحث تبعیض نباید باشد

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: از دولت و رئیس جمهور دارم که این بچه‌ها را ویژه ببینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش ناشنوایان در المپیک اظهار داشت: بالاخره کار خیلی بزرگی توسط مرد بزرگ ورزش صالحی امیری صورت گرفت که مراسم تجلیل از قهرمانلن بی‌صدای کشور ماست که در سکوت درخشیدند. حدود 8 سال با افتخار در خدمت این بجه‌ها هستم و برای اولین بار صاحب 40 مدال طلا شدیم و با این همت درخشیدیم که حمایت‌ها در این راه قابل انوار نیست. حدود 150 نفر بردن به برزیل ساده نیست اما توانستیم با همت برویم و با موفقیت برگردیم.

وی در پاسخ به خبرنگار دانا درباره انتظارات از دستگاهها و مسئولین ورزشی افزود: این بچه‌ها دیدن می‌خواهند و این که فرقی برای‌شان گذاشته نشود. سابق این بوده که المپیک و پارالمپیکی می‌توانند استخدام شوند اما از وزیر خواهش کردیم این عزیزان برای پاداش‌ها و استخدام مثل بقیه دیده شوند. این‌ها هیچ کمی از یک شنوا ندارند و بحث تبعیض نباید باشد. قول‌هایی داده شده و امیدواریم سریعا پیگیری شود. امسال بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی برگزار نشد اما فرصتی شد تا اعتبارات مقرره تا حد 60 درصد را ابلاغ کنند. خواهش از دولت و رئیس جمهور دارم که این بچه‌ها را ویژه ببینند، چرا که در المپیک هم درخشیدند. امیدوارم تجلیل از ناشنوایان با رییس جمهور هم برگزار شود.

تیشه گران در پاسخ به این سئوال که چرا وزیر در این مراسم حضور نداشت، گفت: دیر برای این مراسم اقدام کردیم. وقتی بهتر از این نداشتیم و آقای سجادی زودتر از این قرار جایی را داشتند که معاونت ورزشی هم شورای برون‌مرزی جلسه داشتند. این‌ها را عمل‌شان را می خواهیم.

انتهای پیام /