یک‌شنبه 15 مهر 1403

تیم زنجان آماده حضور در مسابقات بدمینتون لیگ برتر باشگاه‌های ایران است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم زنجان آماده حضور در مسابقات بدمینتون لیگ برتر باشگاه‌های ایران است

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم زنجان با آمادگی کامل در رقابت‌های امسال لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران حاضر می‌شود.

غلامرضا باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و در 2 بخش مردان و زنان و از 20 شهریور ماه جاری با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسابقات بدمینتون بانوان در آکادمی بدمینتون تهران و پیکارهای مردان نیز به میزبانی تیم اردکان یزد و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: در این دوره از رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم های ذوب روی صبا زنجان، رعد پدافند هوایی قم، فولاد سپاهان اصفهان، شهر بابک کرمان، نماینده اردکان یزد و دانشگاه یزد، شرکت دارند.

دبیر هیات بدمینتون استان زنجان که خود به عنوان مربی و سرپرست تیم زنجان را در این مسابقات هدایت و همراهی خواهد کرد، افزود: محمدرضا باقری، علی حسینخانی، محسن معصومی، آراد بحری، محمدامین مقدم، امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری، بدمینتون بازان اعزامی از این استان به این پیکارها هستند.

باقری به ترکیب تیم بانوان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: فاطمه مقدم، نسترن کرمی، حدیثه احمدی، پریا اسکندری، حنانه یعقوب زاده به عنوان بازیکن هستند و الناز محمدی نیز به عنوان مربی و سرپرست، تیم بانوان اعزامی به مسابقات لیگ برتر بانوان کشور را هدایت و همراهی خواهد کرد.

رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان و مردان باشگاه های ایران طی 10 هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و ورزشکاران زنجان برای کسب آمادگی و درخشش در این پیکارها به جهت پیشگیری از ابتلا بدمینتون بازان اعزامی در فضای باز تمرینات خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه چهار بدمینتون باز مطرح و شاخص زنجان نیز در ترکیب تیم های رقیب قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: مهدی انصاری و سالار بیات در قالب تیم اردکان یزد به میدان خواهند رفت و سروش اسکندری و علیرضا قاسمی نیز در شرف پیوستن به یکی از این پنج تیم هستند.

*س_برچسب‌ها_س*