جمعه 20 مهر 1403

تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی در وین

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی در وین

تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش روی حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی به عنوان دستیار ایرانی تاکید دارد اما به نظر می رسد فعلا سرمربی تیم فولاد به این حضور تن نداده است. وی پیش از این هم با پیشنهاد باشگاه استقلال برای هدایت آبی ها مواجه شد اما از پذیرش این سمت خودداری کرد. در صورتی که جواد نکونام حضورش در تیم ملی منتفی شود فدراسیون فوتبال به سراغ گزینه دوم خواهد رفت. گفته می شود فدراسیون فوتبال برای اینکه جواد نکونام را راضی به حضور در کادر فنی تیم ملی کند به او گفته همزمان می تواند در فولاد هم فعالیت داشته باشد اما نمی توان منکر شد او در صورت حضور در تیم ملی تمرکز و زمان لازم برای کار در تیم فولاد از دست خواهد داد.

پیش از این مهدی تاج گفته بود جواد نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت ها خواهد بود و کارلوس کی روش بعد از جام جهانی مدیر فنی تیم ملی خواهد شد اما نبی به عنوان یکی از نواب رییس این گفته را اصلاح کرد و گفت در صورت نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی کارلوس کی روش در جام ملت ها هم سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

و اما با حضور کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود حمید استیلی از سمت خود استعفاء دهد. او که در جلسه اعضای کمیته فنی رای به برکناری اسکوچیچ داده بود اینبار در مقام منتقد از کارلوس کی روش و حامی اسکوچیچ بر آمد و پیش از اینکه فدراسیون فوتبال سرپرست جدید برای تیم ملی برگزیند از سمت خود استعفاء کرد. ابتدا عنوان شد نبی سرپرست تیم ملی خواهد شد اما در مقام نایب رییس فدراسیون فوتبال این سمت چهره خوشی برای او نداشت و این خبر تکذیب شد. خبر انتخاب بهرام رضاییان به عنوان سرپرست تیم ملی هم تایید نشد تا در نهایت تیم ملی به همراه نبی اما بدون سرپرست راهی اتریش شود. احتمالا کارهای سرپرستی تیم ملی در دو بازی با اروگوئه و سنگال را مهدی خراطی انجام خواهد داد که پیش از این هم در زمان کارلوس کی روش در تیم ملی همه کارهای اجرایی بر عهده او بود. البته به عنوان رییس دپارتمان کمیته تیم های ملی.

تیم ملی در روزهای 1 و 5 مهر با تیم های اروگوئه و سنگال در اتریش بازی دوستانه انجام خواهد داد.