دوشنبه 7 آبان 1403

تیم‌های بهداشتی - درمانی بسیج به مناطق عشایری زاغه اعزام شدند ن دهه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تیم‌های بهداشتی - درمانی بسیج به مناطق عشایری زاغه اعزام شدند ن دهه

ملک آرا گفت: در راستای طرح تابستانی گروه‌های جهادی، 2 تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیج جامعه پزشکی به مناطق عشایری زاغه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی زاغه، دو تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رهنمون در راستای طرح جهادی تابستانی به منطقه عشایری «کیان برآفتاب» زاغه از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شدند.

وی افزود: این اکیپ متشکل از پزشک عمومی، پرستار، کارشناس بهداشت و روانشناس، ماما، واکسیناسیون و دارویار بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی، گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه بود و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به 200 نفر بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، انجام واکسیناسیون و آموزش فرهنگی و افزایش جمعیت همراه با توزیع بسته های بهداشتی، مواد ضد عفونی کننده و بسته های فرهنگی به اهالی این منطقه از دیگر خدمات ارائه شده در این اعزام بود.

انتهای پیام /