شنبه 14 مهر 1403

ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در آزمون‌های ورود به حرفه در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در آزمون‌های ورود به حرفه در سیستان و بلوچستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از ثبت نام سه هزار و 324 نفر برای آزمون های ورود به حرفه ورود به حرفه در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مهدیار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامونبیان کرد: 2 هزار و 564 آقا و 760 خانم برای دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان، معماران تحربی و همچنین کارشناس رسمی ماده 27 در تیرماه و شهریور ماه سالجاری به رقابت می پردازند.

وی گفت: این متقاضیان در آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می پردازند. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس رسمی ماده 27 و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه مهندسی، کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند. وی خاطر نشان کرد: آزمون رشته معماری در صلاحیت طراحی، روز پنج شنبه مورخ 23 تیرماه و سایر رشته‌ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. انتهای پیام /