پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ثبت‌نام در سامانه "من شهردارم" تمدید شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ثبت‌نام در سامانه "من شهردارم" تمدید شد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام شهروندان تهرانی جهت تعیین اولویت‌های پروژه‌های محلی در سامانه "من شهردارم" خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید باقری با اشاره به فعالیت سامانه "من شهردارم" اظهار کرد: از زمان آغاز به کار این سامانه تا 13 دی ماه استقبال خوبی از سوی شهروندان تهرانی انجام شده است و شهروندان با مراجعه به این سامانه اولویت‌های پروژه‌های محلی در محل سکونت و یا محل کار خود را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا 13 دی ماه، 300 هزار نفر از شهروندان در طرح من شهردارم مشارکت کرده‌اند، گفت: با توجه به درخواست مناطق و با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها و کارهای تبلیغاتی صورت گرفته و همچنین با موافقت آقای زاکانی شهردار تهران طرح من شهردارم تا 22 دی ماه تمدید شد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: بر همین اساس شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری #243*137* در طرح من شهردارم ثبت‌نام کنند و پس از ثبت این شماره یک پیامک برای آنها ارسال می‌شود و در ادامه آنها می‌توانند با مراجعه به این سامانه اولویت‌های پروژه‌های محلی خود را ثبت و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای بالغ بر 2 هزار پروژه محلی برای سال آینده اعتبار تعیین شده گفت: این مشارکت می‌تواند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری موثر باشد.