چهارشنبه 18 مهر 1403

ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان همزمان با سراسر کشور از 6 اردیبهشت آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه هر سال مسابقات قرآنی را در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی برگزار می‌کند، افزود: امسال نیز چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir و یا ادارات اوقاف شهرستان ها اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی و استانی مسابقات قرآن کریم به مرحله کشوری این مسابقات راه می یابند.

وی افزود: مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تیر ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایرنا سال گذشته بیش از 480 نفر در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان شرکت کردند که از این تعداد 20 نفر در رشته های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

*س_برچسب‌ها_س*