دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب هاوس امشب خبرآنلاین با موضوع" پایان اولین رئیسی جمهور ایران" صاحب نظران درباره ابوالحسن بنی صدر بویژه مشی سیاسی و اقتصادی او به اظهار نظر پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شایعه مرگ سیدابوالحسن بنی صدر برای اولین بار در دی 1399 در شبکه های اجتماعی نشر یافت و مدتی بعد توسط خبرگزاری های خارجی تکذیب شد، اما دومین خبر مرگ، حقیقت داشت. خانواده بنی صدر خود، خبر مرگ پدر را بر روی سایت شخصی او گذاشتند. آنان بدون اشاره به علت، محل مرگ را بیمارستان سالپتریه پاریس اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو سال و نیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اینکه ارتش بعث عراق پیشروی‌های زیادی در کشور داشت، رئیس جمهور به دلیل طراحی کودتا با حکم امام خمینی (ره) از فرماندهی کل قوا عزل شد.

خبرگزاری ایسنا

شایعه مرگ سیدابوالحسن بنی صدر برای اولین بار در دی 1399 در شبکه های اجتماعی نشر یافت و مدتی بعد توسط خبرگزاری های خارجی تکذیب شد، اما دومین خبر مرگ، حقیقت داشت. خانواده بنی صدر خود، خبر مرگ پدر را بر روی سایت شخصی او گذاشتند. آنان بدون اشاره به علت، محل مرگ را بیمارستان سالپتریه پاریس اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت که مجمع جای افراد پخته و باتجربه سطوح عالی مدیریت است، خب ما از خانم‌ها چنین شخصیت‌هایی با این سوابق را نداریم. من احتمال می‌دهم که این مساله از این بابت باشد وگرنه اینطور نیست که منعی برای حضور خانم‌ها در مجمع تشخیص باشد.

وب‌گاه عصر ایران

مجمع جای افراد پخته و باتجربه سطوح عالی مدیریت است، خب ما از خانم‌ها چنین شخصیت‌هایی با این سوابق را نداریم. من احتمال می‌دهم که این مساله از این بابت باشد وگرنه اینطور نیست که منعی برای حضور خانم‌ها در مجمع تشخیص باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس و از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که شرایط کشور، شرایط وعده دادن نیست البته ممکن است بگوییم وعده ها، امیدواری ایجاد می‌کنند اما اگر با مشکلاتی برخورد کردیم که نتوانستیم این وعده‌ها را عملی کنیم، نگاه مردم تغییر می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس سلیمی نمین از چهره های سیاسی اصولگرا بر این باور است که اصلاح طلبان باید منتقد باشند ابتدا فرصتی به دولت بدهند تا خودش را نشان دهد انتقاد هیچ ایرادی ندارد. یقینا به حاشیه رانده نخواهند شد چون اراده ای در این قضیه وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دفاع مقدس را گنجینه‌ای درس‌آموز و الهام بخش برای آیندگان توصیف و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس مبانی توحیدی و با تکیه بر مکتب اسلام پایه‌گذاری شد، از این رو ماهیت ضد استعماری و استکباری ابرقدرت‌های جهان این انقلاب را برنتافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: مسئله بین‌الملل باید با تدبیر حل شود نه با عجله؛ لذا من معتقدم آقای وزیر امور خارجه در نیویورک تلاش کرد با عقلانیت مسائل هسته‌ای و خارجی را حل کند.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تغییر امری پذیرفته شده است و همه باید این امر را قبول کنیم ولی نباید نیروها در مملکت بیکار و بلااستفاده بمانند بلکه مسئولان جدید کوشش کنند از نیروهای قبلی حداقل به عنوان مشاور استفاده کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که مرحوم هاشم امانی و دیگر مبارزان راه اسلام با علم، اراده و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو شورای وحدت گفت: ما در هر حالتی از همراهی و همگامی و وحدت با شورای ائتلاف استقبال می‌کنیم و معتقد هستیم این وحدت باید محقق شود.

خبرگزاری دانا

جامعه روحانیت مبارزه در پیامی تاکید کرد: حوزه های علمیه، فرهیخته ای ارجمند و ذخیره ای ارزشمند را از دست‌دادند که جبران آن به سادگی میسر نیست.