دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری گفت: دولت مصمم است از دیدگاه‌ها و نظرات دلسوزانه همه قشرها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استفاده کند.

خبرگزاری دانا

رئیس و اعضای جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه شب با رئیس جمهور دیدار و بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت سیزدهم تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با تاکید بر اهتمام دولت برای ارتباط نزدیک و صمیمانه با علما و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، گفت: دولت مصمم است از دیدگاه‌ها و نظرات دلسوزانه همه قشر‌ها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استفاده کند. رئیس جمهور تأکید کرد: دولت در کنار مقابله با کرونا و تلاش برای رفع مشکلات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واعظ آشتیانی درباره علت حملات لاریجانی به شورای نگهبان بیان کرد: «شورای نگهبان هیچ‌وظیفه‌ای ندارد که دلایل ردصلاحیت افراد را منتشر کند. افراد می‌توانند خودشان این کار را بکنند».

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم و تحریف حربه امروز دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری میزان

معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه سفرهای استانی به پیشرفت و توسعه متوازن در کشور کمک می‌کند، گفت: وقتی رئیس‌جمهور به نقاط مختلف کشور سفر می‌کند، به‌طور طبیعی از توجه به یک منطقه خاص جلوگیری شده و عدالت از حیث اداری و مدیریتی را موجب می‌شود.

خبرگزاری دانا

گلاب‌زاده گفت: شعله هایی که بر قامت مسجد جامع کرمان قد کشید و تصویر آن در رسانه های مختلف داخلی و خارجی انعکاس پیدا کرد، زمینه‌ای را برای تحول و دگرگونی عمیق در جریان انقلاب اسلامی به وجود آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در گزارشی به بهانه اظهار نظر اخیر علی مطهری که گفته بود روحانی می‌تواند به نقش هاشمی نزدیک شود، دلایل ناتوانی حسن روحانی برای ایفای نقش مرحوم اکبر هاشمی را بررسی کرده است.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: گروه‌های سیاسی باید بتوانند از ظرفیت صداوسیما یا کرسی‌های آزاداندیشی استفاده و ایده‌های خود را برای حل مشکلات کشور طرح کنند تا دولت هم از نظرات منطقی‌تر و مستدل‌تر استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی نمی‌تواند در آینده سیاسی‌اش نقشی مشابه هاشمی را ایفا کند که پیونددهنده جناح‌ها و طیف‌های سیاسی باشد.

خبرگزاری دانا

هدف آمریکایی‌ها از تصویب قانون بی‌شرمانه و ضد انسانی کاپیتولاسیون این بود که اتباع‌شان در کشور ما آزاد باشند تا هر کاری خواستند انجام دهند و دادگاه‌ها هم حق هیچگونه دخالت و محاکمه اتباع آمریکایی را نداشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز در پی حادثه انفجار در مراسم نماز جمعه قندوز افغانستان پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام خلیفاوی گفت: جامعه روحانیت باید در راستای تقویت مدیریت فرهنگی، راهبری و هدایت فرهنگی و همچنین گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام خلیفاوی تاکید کرد: جامعه روحانیت باید در راستای تقویت مدیریت فرهنگی، راهبری و هدایت فرهنگی و همچنین گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند.