سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از مقامات لشکری و شخصیت‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه عروج شهادت‌گونه سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد گفت: اولویت شورای وحدت حمایت از حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 است.

وب‌گاه فرارو

متکی در برنامه جهان‌آرا از ارسال نامه به 10 نفر از چهره‌های در مظان نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 اشاره کرد و گفت این افراد شامل ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، قاضی‌زاده‌هاشمی، علی نیکزاد، عزت‌الله ضرغامی، سعید محمد، حسین دهقان و سعید جلیلی‌اند؛ البته او نام نفر دهم را فراموش کرده بود که انتهای برنامه به یاد آورد و آن رستم قاسمی بود.

وب‌گاه فرارو

عزت‌الله ضرغامی روز یکشنبه با انتشار عکس‌نوشته‌ای در کانال اطلاع‌رسانی خود اعلام کرد: ضمن احترام به همه نامزدها، رقبا، تشکل‌های سیاسی و تشکر از تلاش آنان برای مشارکت هر چه پرشورتر مردم در همه انتخابات، بنای ورود به سازوکارهای مرسوم را ندارم.

وب‌گاه عصر ایران

نگاهی به جنجالی‌ترین و خبرسازترین چهره‌های سیاسی ایران در 42 سالی که از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد، نشان می‌دهد که برخی از آنان نسبت به سایرین جنجالی‌تر بوده‌اند؛

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

نایب رییس پیشین مجلس با 12 سال سابقه نمایندگی مستمر و شهره به اظهار نظر صریح و بی‌لکنت، برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام نامزدی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

چند وقت پیش چند تن از دانشجویان آقا برای من نوشته بودند، خطاب به خانم‌های دانشجو توصیه کنید تا ما جوانان که غریزه داریم، مرتکب خطا و گناه نباشیم.

وب‌گاه عصر ایران

این که دیگران جلوتر از جامعه روحانیت کاندیدا تعیین کنند سابقه داشته اما یک روحانی را و حالا حداد به جامعه روحانیت می‌گوید مستقلا راه نیفتید. یعنی عضو شورایی شوید که رییس آن من‌ام!