سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله قربانی از اعضای باسابقه جامعه روحانیت و از مبارزان دوران انقلاب درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله قربانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در کشور و استانی که سرشار از اندیشه، بینش و ایثار است، باید در همه امور به پیوست فرهنگی توجه شود.

خبرگزاری ایرنا

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور، تمایل اصولگرایان به مشارکت محدود در انتخابات را رد کرد و گفت: رهبر انقلاب دائما اولویت نخست را مشارکت بالاتر می‌دانند و ما هم این موضع را داریم؛ نتیجه‌اش هرچه می‌خواهد باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور، تمایل اصولگرایان به مشارکت محدود در انتخابات را رد کرد و گفت: رهبر انقلاب دائما اولویت نخست را مشارکت بالاتر می‌دانند و ما هم این موضع را داریم؛ نتیجه‌اش هرچه می‌خواهد باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این روزها زمزمه‌هایی برای حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی می‌گویند انتخابات آمریکا بر تحولات سیاسی در داخل ایران اثر جدی می‌گذارد، اصلا چنین خبری نیست؛ اگر ایران می‌خواست تحت تاثیر انتخابات و تحولات آمریکا باشد که انقلاب نمی‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعتین جریان اصولگرایی با دغدغه جلوگیری از انشقاق بین جناح راست سیاسی و همچنین حفظ مرجعیت این جناح، مسیرهای متفاوتی را برای انتخابات 1400 در پیش گرفته‌اند؛ جامعه مدرسین انزوا گزیده و در مقابل، جامعه روحانیت اعلام کرده فعال‌تر از انتخابات گذشته ظاهر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن راستگو را تسلیت گفت و تاکید کرد: فعالیت‌های وی در معلمی مصداق بارز تاثیرگذاری فرهنگی بود.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب دیده در شرایط کرونا حمایت جدی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با انتشار پیامی درگذشت امام جمعه سابق کرمان را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی، درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در کرمان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی با تسلیت رحلت آیت الله سیدیحیی جعفری امام جمعه پیشین کرمان گفت: ایشان عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به مردم کرد و نقش بسزایی در برقراری انسجام و همدلی در راستای پیشرفت و آبادانی این استان ایفا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور درباره نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: زنان در بخش آموزش و پرورش، آموزش عالی و پزشکی که زمینه بیشتری دارند فعالیت کنند و خیلی برای برای نامزدی در این انتخابات وقت نگذارند چون تجربه نهادهای نظارتی نشان می‌دهد که داوطلبان زن را نمی‌پذیرند.